Det tog hela sommaren, men nu har jag efter input från andra och ett ordentligt speltest skrivit klart mitt mysterium Sommar på kollot. Är ni intresserade så hämta det härifrån: Sommar på kollot
Hoppas det kan vara av intresse för någon och får ni t.o.m. möjlighet att läsa och spela det, så är jag jättenyfiken på vad ni tycker - bra som... mindre bra.
/Peter
Titta vad jag gjort! / Things I've created: Coriolis - talanger och referensmaterial Symbaroum - Unsung Heroes of the Abomitorium Ur Varselklotet/TftL - mysterier & spelböcker
Titta vad jag gjort! / Things I've created: Coriolis - talanger och referensmaterial Symbaroum - Unsung Heroes of the Abomitorium Ur Varselklotet/TftL - mysterier & spelböcker
Nix, jag har tyvärr inte blivit tillfrågad av Fria Ligan att skriva något mysterium (men de får gärna höra av sig! ), utan detta är något jag skapat på helt egen hand, baserat framförallt på paranoian kring ubåtsjakterna och ryska spioner under 80-talet. Jag tror och hoppas att de har en helt egen variant på konceptet.