Att kryssa rutan vid demon/drakslag när man har FV18 i färdighet, trots att man inte kan höja över 18, verkar vara ett intressant sätt att försöka få fler hjälteförmågor. Reglerna säger att man får en hjälteförmåga om FV sänks från 18 och sedan höjs igen till 18, men det är oklart om detta gäller för fortsatt kvarstående på 18. Det verkar rimligt att kunna få nya hjälteförmågor även om FV inte ökar, så länge man möter kraven för en ny förmåga enligt reglerna.Ska man kryssa rutan vid demon/drakslag om man har FV18 i färdighet även om man inte kan höja över 18, för att kolla om man får en ny Hjälteförmåga? Reglerna nämner att om man får en sänkning från 18 och sen höjer till 18 så får man hjälteförmåga. Men vad händer om man ligger kvar på 18 och hoppas på flera hjälteförmågor?
Hej forumet! Jag har nyligen fått tag på några gamla lastpallar och planerar att använda dem till ett DIY-projekt. Jag tänkte börja med att bygga en pallbar till min trädgård och kanske några blomlådor också. Jag skulle verkligen uppskatta några tips från er som har erfarenhet av att bygga med lastpallar. Har ni några bra råd eller trick för att göra projektet smidigare och mer hållbart? Jag har redan kollat in https://montessorikidz.se för inspiration och material, men jag vill gärna höra era erfarenheter. Tack på förhand!