Jag kan börja med ett par saker jag märkt när jag spelat soloäventyret via Foundry.
- NPC:er: NPC:erna Underhuggare och Boss i soloäventyret har en beskrivning som talar om deras färdighetsvärden. Dessa stämmer inte överens med de listade i deras karaktärsblad. (Eftersom det kan ändras vad "relevanta färdigheter" innebär och dessa karaktärsblad är avsedda att justeras efter situationen så har jag förståelse för detta. Jag tycker dock att alla färdigheter bör listas med FV=vad som står under "andra färdigheter" i beskrivningen för att få bättre flyt)
- Skattkort i solospel: Kanske är det bara jag som är ovan med Foundry, men när jag är den enda inloggade på världen och då som Gamemaster, så delar jag inte ut kort till mig själv om jag trycker på Dela ut. Det är inget större bekymmer eftersom jag istället kan blanda kortleken och ta det översta kortet som det jag drar. Däremot saknas beskrivning av korten, vilket gör att en måste gå efter numret på kortet (namnet i Foundry) och manuellt gå igenom kortleken i PDF-form efter kort nummer X. Enkel lösning: lägg till skattkortets text som dess beskrivning, bilden är alldeles för liten för att kunna tyda från GM-vyn.