stalorato
Topic Author
Posts: 102
Joined: Tue 15 Sep 2015, 17:46

kosta kostulas ?

Thu 05 May 2022, 21:32

tycker jag har sett ditt namn som moderator härinne nånstans?
verkar som vi kanske ska börja spela coriolis då flera av oss tycker det är en grymt cool värld du spånade fram
arabisk kultur i rymden + skräck känns helt klockrent av nån anledning
vi har alla nya äventyr som fria ligan gett ut men råkar även ha ett gammalt äventyr; malahadjis väktare eller nåt i den stilen
en kompis ska vara SL men vi brukar bytas av ibland så tänkte jag skulle kunna spelleda ditt gamla äventyr
har läst igenom det nu och verkar väldigt coolt & storslaget men ser att det saknas massa material som man skulle ha laddat ned från nätet & det går väl inte att få tag i numera
utökade action x-scener, dagbok kanske samt hela andra delen & slutet på äventyret
för det här är första delen av två & vad jag vet så kom väl aldrig fortsättningen ut i tryck?

kan du berätta nåt om vad som var tänkt ske i del 2 eller ska man bara hitta på nåt? tyckte mig se lite info av vad som väntade bland SL-tipsen
har du några förslag på hur man ska konvertera äventyret till de nya reglerna eller bara göra som man vill kanske?
jag är inte jättevan att spelleda så är lite osäker på vad som blir bäst och enklast
 
stalorato
Topic Author
Posts: 102
Joined: Tue 15 Sep 2015, 17:46

Re: kosta kostulas ?

Thu 05 May 2022, 21:37

haha kikade just in på spelledarsidan, ville inte kolla där först där för att jag ska vara spelare i de andra äventyren & roligare att inte veta för mkt om äventyren
men såg nu at du hade skrivit nåt om lubau sviten så sorry att jag inte tittade runt ordentligt innan jag började fråga en massa =)
ska nu gå in & läsa vad du skrev där för 4år sen, tack på förhand.. eller i efterhand kanske? =)
 
User avatar
Kosta
Site Admin
Posts: 1532
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:04

Re: kosta kostulas ?

Wed 11 May 2022, 21:41

Hej!

Kul att du är pepp på Mahanjis väktare - men tolkar att du hittade det du behövde. En del stats till nya reglerna finns i scenariokompendiet (det engelska) som finns på Drivethrurpg.

Hör av dig om du har mer frågor!
Fria Ligan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests