Vad glad jag blev! Superfint ID-kort! Hamndade under alla räkningarna ett par dagar men nu har jag sprättat upp. Har jag förstått det tekniska korrekt (har glömt kortet i bilen) så måste man dock förstöra kortet som när det gäller SIM-kort monterade på kreditkortstora plastbitar… Eller? OM det är så att man MÅSTE paja kortet för att extrahera USB-informationen kommer jag att låta bli då jag gillar mitt VII-kort för mycket
Jag antar att det är Christo som jobbat på detta rent handgripligen. Superfint måste jag upprepa! Då jag utgår från att detta inte är Ligans normala kompetensområde (bortsett möjligtvis från C?) vill jag här lyfta på hatten för den hittills alltigenom väldigt lyckade M0- (glömt bort korrekt förkortning) lanseringskampanjen! Oj vad jag önskar jag hade mer kapacitet att på något vis delta. Vem vet… Ni har lyckats få åtminstone en kuf väldigt taggad!
För den framtida leveransen av (lila eller inte) spel kan jag inte låta bli att föreslå att ni inkluderar någon form av det superfina ID-kortet! Nu har ni lovat tärningar och allt möjligt fint, men ändå… Kanske utan chip och med dog tag… Dock högst på nivå IV
Bästa helghälsningar!
kjw