Jag vet att kickstarter inte är ett förköp. Jag bryr mig inte om pengar eller annat. Tycker bara det är onödigt för Fria Ligan att spendera porto på någon som inte vill ha prylarna. Bättre de behåller dem och säljer till någon som vill ha dem.
Nu var det ju klart redan under kickstartern att det här kommer att bli som svarta boxen med inslag från EDD men även andra spel och inte EDD 2.0, så det kan ju inte ha kommit som en överraskning.
Kickstarter är inte ett förköp och oavsett hur FL gör i ett sådant här fall så får du kontakta FL för att få svar på det. Alternativt sälja spelet när du får det.
Inte ska du väl göra det möjligt för Fria Ligan att sälja ditt spel som du har betalat för till någon annan?Om du inte bryr dig om pengarna så tycker jag att du ska ta emot spelet. Du kanske ångrar dig när du har det fysiska exemplaret i din hand och även om du inte gör det så kan du ge bort spelet till någon annan. Ge det i fördelsedagspresent eller julklapp till någon 10-13-åring eller ställ det i sophuset med en lapp "Nya Drakar och Demoner-rollpelet från Fria Ligan! Varsågod. Du får det. Jag vill inte ha det. P.S Färdighetssystemet är inte lika underbart som i EDD. D.S.".
Om personen vill häva backningen så behåller givetvis inte FL pengarna heller. Jag får att det var det han vill och att så nu skett då han skriver:
Tack, har använt kontaktformuläret och det är nu löst.