Staffan Berg

Re: Bittermarken

Mon 27 Jan 2025, 09:44

Tycker det är synd att dom inte trycker upp nya utgåvor av grundboxarna, jag fick kasta in handduken på en auktion för Coriolis igår på Tradera, och då var den uppe i nästan 1600kr. Det är helt sinnessjukt hur stor efterfrågan det är på grundboxarna, och Mutant ska vi inte prata om!

Det vore busenkelt för Fria Ligan att göra en print-on-order-lösning (tex genom Kickstarter) där vi som var sena på bollen kan få köpa på oss alla dom boxar och böcker vi missat.
Kan inte en annat hålla med. Vad som jag tycker är minst lika illa eller värre är att dom säljer Svärdets sång fortfarande i butiken, vilket jag inte alls begriper. Inte direkt kundvänligt att fortsätta trycka grund boxen och sen inte ha en lösning annat än en pdf fil. Man köper ju böckerna för att slippa PDF:er.

Är väldigt tråkigt då spelen i sig själva är bra, så om någon funderar på att köpa ett fria ligan spel så köp det på engelska då dom böckerna verkar tryckas fortfarande. Korpens klagan och bittermarken finns båda på engelska i webshoppen.

OllE

Sun 17 Aug 2025, 11:54

Jag ska snart köra igång Bittermarken-kampanjen med min grupp och håller på att planera för fullt. Jag har kommit till att jag skulle skriva ut alla Sägner som finns i boken, men jag hittar dem inte på hemsidan? finns de inte, eller har jag bara missat dem?

Fenhorn
Moderator

Sun 17 Aug 2025, 12:56

Jag ska snart köra igång Bittermarken-kampanjen med min grupp och håller på att planera för fullt. Jag har kommit till att jag skulle skriva ut alla Sägner som finns i boken, men jag hittar dem inte på hemsidan? finns de inte, eller har jag bara missat dem?
Nej, de finns inte tyvärr, bara bak i boken. Kommer ihåg att jag påpekade det när boken släpptes, men det har glömts bort.
"Thanks for noticing' me." - Eeyore