Torbern75
Topic Author
Posts: 5
Joined: Sat 13 Jan 2024, 19:54
Location: Sverige

köpa mer kartong figur?

Fri 08 Mar 2024, 11:16

Hej

Jag fick äntligen tag på min fysiska utgåva av startboxen, innan hade jag bara elektronisk utgåva. Kartong-figurerna som kom med boxen är ju superfina!!! Men jag undrar finns det fler av dessa att köpa? Jag skulle behöva fler ankor, dvärgar, alver, svartalfer och skelett. Säljer fria ligan just fler av dessa figurer?
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4440
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: köpa mer kartong figur?

Fri 08 Mar 2024, 12:09

Det finns ett set med pappfigurer att köpa separat. FL säljer dessa i sin butik men de finns även i andra butiker. Dessa pappfigurer är inte samma som de som kom i boxen, de är nya. Man kan se en bild här.

Sedan finns det förmodligen 3PP produkter som passar. Jag vet att den kommande boxen 'Den Brända Jorden' har pappfigurer. Den finns än så länge bara som förköp men kommer i butik senare (har glömt när). Man kan se den här.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
Byrax
Posts: 1098
Joined: Fri 08 Jan 2016, 10:42
Location: Mythic North

Re: köpa mer kartong figur?

Fri 08 Mar 2024, 14:41

Som Fenhorn sa. Köp till monsterfigursetet som precis släppts. Vi hoppas på ytterligare set!

Annars kolla in brädspelet League of Dungeoneers för 400 standees (men dyrare) och tillverkaren Wanderers Emporium (men de är "större" och lite begränsande i urval). Det fanns även Pathfinderfigurer, men de är mer D&Diga (högfantasy).

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests