Anung
Posts: 76
Joined: Tue 28 Feb 2023, 09:09
Location: Under norrskenet

Re: Inte längre intresserad

Sat 18 Mar 2023, 21:27

Pja, alltså, jag missade ju kickstartern så jag köper den gärna av dig, Linkan. Hör av dig i DM så kommer vi upp om något :)
Kan man inte göra en late pledge längre? :)
Nämen! det kan man ju! :D

Men mitt erbjudande kvarstår till Linkan, om hen inte vill ha den längre - annars gör jag en late pledge. Hör av dig innan nästa fredag, Linkan, då är det lönedag!
 
Vatrachos
Posts: 26
Joined: Tue 06 Dec 2022, 00:30

Re: Inte längre intresserad

Tue 21 Mar 2023, 15:55

Som gammal spelare från 80-talet hade jag några klagomål (det har jag fortfarande!), men det är faktiskt riktigt kul att spela nya DoD! Reglerna har jag inga problem med, annat än att de behöver byggas ut med framtida moduler. Inte lika taggad på Dimmornas Dal som spelplats, men det är en annan femma. Ser verkligen fram emot den slutgiltiga produkten i tryck! Bring it on!
 
juekbox
Posts: 9
Joined: Wed 08 Feb 2023, 10:53

Re: Inte längre intresserad

Tue 21 Mar 2023, 17:29

Instämmer med andra här i tråden, ska bli skitkul att få hem och börja spela :) Har bara läst och förberett än så länge, men ser riktigt bra ut! :D
 
CarlNyk
Posts: 68
Joined: Thu 08 Dec 2022, 15:15

Re: Inte längre intresserad

Tue 21 Mar 2023, 19:28

Håller med, Vatrachos! Jag bygger en egen fantasyvärld, "Det förlorade västern", men är i övrigt hajpad! Har kört en dag med framslagna rollpersoner (fick justera lite då deras summa av grundegenskaper varierade från 68 till 86) följt av spel. Ironiskt nog var det rollpersonen med bäst färdighetsvärden som direkt var nära att dö. De hade FYS som sämsta grundegenskap. Modigt, men kanske inte så optimalt val.
 
Anung
Posts: 76
Joined: Tue 28 Feb 2023, 09:09
Location: Under norrskenet

Re: Inte längre intresserad

Mon 27 Mar 2023, 09:41

Pja, alltså, jag missade ju kickstartern så jag köper den gärna av dig, Linkan. Hör av dig i DM så kommer vi upp om något :)
Kan man inte göra en late pledge längre? :)
Nämen! det kan man ju! :D

Men mitt erbjudande kvarstår till Linkan, om hen inte vill ha den längre - annars gör jag en late pledge. Hör av dig innan nästa fredag, Linkan, då är det lönedag!
Jag har förresten gjort en late pledge nu, och får mina helt egna grejer. :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest