User avatar
Tomas
Site Admin
Topic Author
Posts: 4898
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Beta v3 Feedback Drakar och Demoner Äventyrsboken - Kapitel 1 Introduktion

Fri 17 Feb 2023, 17:00

Hej!

Använd denna tråd till att posta feedback och rapportera fel i Kapitel 1 av den nya Beta-PDF:en av Äventyrsboken till nya Drakar och Demoner (daterad 17 februari). Kom ihåg:
  • Innan du postar om ett fel, kolla att det inte redan har rapporterats av någon annan.
  • Spamma inte trådarna. En god princip är att inte posta igen i samma tråd förrän någon annan har postat emellan. Vill du tillägga något kan du i stället redigera ett tidigare inlägg.
  • Om du redan har postat feedback om något i tidigare Beta-PDF:en och det inte har ändrats i den nya så beror det inte på vi har missat det, utan att vi har gjort en annan bedömning. (Rena korrfel är förstås en annan sak.)
Lämna din feedback senast 28 februari.
Tack!
Fria Ligan
 
Ungfarbror
Posts: 1
Joined: Sat 18 Feb 2023, 13:47

Re: Beta v3 Feedback Drakar och Demoner Äventyrsboken - Kapitel 1 Introduktion

Sat 18 Feb 2023, 13:50

Jag skulle önska att det i kapitel ett finns en genomgång med en snabb överblick över alla äventyr där man får lite flavour och pace för äventyret. Typ ”det här äventyret är lite lugnare men innehåller en del klurande för spelarna. Kanske också något slags formulär där jag som SL kan planera på vilka äventyr spelarna kommer hitta vilka artefakter och i vilken ordning jag vill lägga upp saker
 
Faråtzonen
Posts: 388
Joined: Tue 08 Mar 2016, 18:36

Re: Beta v3 Feedback Drakar och Demoner Äventyrsboken - Kapitel 1 Introduktion

Sat 18 Feb 2023, 23:41

Sidan 8.

Vad inte ens Eledain-­orden känner till är att Azrahel Koths uppvaknande även har dragit till sig uppmärksamheten från Draktandsmassivet uråldriga drakar ...

Det ska vara ett s i slutet av ordet Draktandsmassivet så att meningen blir Draktandsmassivets uråldriga drakar ...

Bara så att ni vet så heter kapitlet inte Introduktion som det står i forumtrådens rubrik utan kapitlet heter Inledning i Äventyrsboken.
 
Faråtzonen
Posts: 388
Joined: Tue 08 Mar 2016, 18:36

Re: Beta v3 Feedback Drakar och Demoner Äventyrsboken - Kapitel 1 Introduktion

Thu 09 Mar 2023, 11:15

Jag vet att min feedback kommer sent men på in dator är det olika färgsättning i Äventyrsboken och Regelboken (och Soloreglerna). På min dator är Äventyrsboken gröna färg militärgrön medan den drar lite åt det tukosa hållet till i Regelboken och Soloreglerna. Jag syftar på de gröna färgen som finns i faktarutor och rubriker. Överhuvudtaget tycker jag att färgsättningen är mörkare i Äventyrsboken än i Regelboken.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest