Grimmar Bärse
Posts: 36
Joined: Tue 20 Nov 2018, 14:17

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Wed 20 Apr 2022, 22:27

Lyckades du få något svar från Fandrake gällande ev. leveransdatum pellejons?

Sista officiella budet var ju slutet av februari. Sjukt taggad att köra denna modul!
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4429
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Wed 20 Apr 2022, 22:46

Hm, det verkar tyvärr bli långbänk på den här. Synd. Ja de har väl kanske fullt upp.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
User avatar
pellejones
Posts: 238
Joined: Wed 22 Oct 2014, 23:14
Contact:

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Wed 20 Apr 2022, 23:26

Lyckades du få något svar från Fandrake gällande ev. leveransdatum pellejons?

Sista officiella budet var ju slutet av februari. Sjukt taggad att köra denna modul!
Nej tyvärr. It's out of my hands, som man säger :( känns trist för mig med, lade ner rätt bra med energi på denna modul!
 
Grimmar Bärse
Posts: 36
Joined: Tue 20 Nov 2018, 14:17

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Thu 21 Apr 2022, 21:44

Förstår det. Håller tummarna att det dyker upp innan midsommar. Tröstar mig med att köpa ett av dina andra alster. The Shadows over Long Harbour.
Ser mycket lovande ut det också!
 
Christian Gullfeldt
Posts: 44
Joined: Fri 16 Dec 2016, 16:58

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Mon 16 May 2022, 07:47

Gruppen har ännu inte nått fram till den tänkta lokalen men det är ändå synd att Fandrake drar ut på tiden...
 
Grimmar Bärse
Posts: 36
Joined: Tue 20 Nov 2018, 14:17

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Wed 18 May 2022, 22:01

Tycker det är mycket oprofessionellt hanterat. Har ju varit lovat flera gånger nu under ett års tid. Senaste budet var väl att det skulle varit klar i slutet av februari. Snart 3 månader senare, inte en enda uppdatering eller ett enda svar på mail eller annan kommunikation.

Kan vara så att detta aldrig kommer se dagens ljus. Vilket vore otroligt tråkigt. Speciellt med tanke på allt jobb som är nedlagt och lite extra märkligt att inget händer då det provspelats i pod.
 
Magnus Seter
Posts: 103
Joined: Fri 23 Nov 2018, 12:58

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Sun 22 May 2022, 13:12

Har ju varit lovat flera gånger nu under ett års tid.

Jag är också sugen! Jag har petat på Orvar alldeles nyss. Uppdaterar om jag får veta nått mer.
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4429
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Sun 22 May 2022, 13:16

... och nu verkar det som det faktiskt kommer att bli färdigt (enligt Fandrakes senaste kickstarter uppdatering).
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
Magnus Seter
Posts: 103
Joined: Fri 23 Nov 2018, 12:58

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Sun 22 May 2022, 13:25

... och nu verkar det som det faktiskt kommer att bli färdigt (enligt Fandrakes senaste kickstarter uppdatering).

Petandet gav resultat! :D

EDIT: Det bästa är att Dante som layoutar nu är med i min spelgrupp, så jag kan pressa honom varje spelpass om hur det går! :D
 
Magnus Seter
Posts: 103
Joined: Fri 23 Nov 2018, 12:58

Re: Drakborgen goes Svärdets Sång

Sun 22 May 2022, 13:42

Petandet gav resultat! :D

Orvar hälsar också via Facebook och förklarar i stort det som står i Kickstarter-uppdateringen och att allt annat kring Kickstarterna gjorde att Drakarborgen till Svärdets sång hamnade långt bak i kön av saker vi behövde göras, som utskicken av själva spelen och addons. Och så transportproblemen som tog upp mycket tid av Fandrake, som hade tänkt göra layouten själva. Men nu ligger den hos Dante, som ni säkert känner igen från andra Ligan-spel. Han är otroligt duktig och noggrann, så jag har stora förhoppningar om att allting är på upploppet nu!

Jag ska också kolla med Dante om han behöver något annat stöd från mig (eller oss) för att bli klar.

MVH

/Magnus

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests