User avatar
Bytestorm
Topic Author
Posts: 10
Joined: Fri 15 Jan 2021, 23:50
Location: Skövde

Innehåller SL skärmen i Symbaroum paketet äventyrspaket 1? (verkar ju finnas 2 olika SL skärmar numera..)

Tue 21 Dec 2021, 11:56

Hej!

Ser att det stora Symbaroum paketet innehåller en SL skärm som inte ser ut som den som släpptes i början, (som även innehöll äventyrspaket 1 boken som nu inte verkar finnas fysiskt längre..)
Hur är det med den "nya" SL skärm som följer med i det stora paketet, innehåller den äventyrsbok 1?

Tack på förhand!
 
User avatar
Mattias_JH
Posts: 56
Joined: Sun 17 Feb 2019, 10:29

Re: Innehåller SL skärmen i Symbaroum paketet äventyrspaket 1? (verkar ju finnas 2 olika SL skärmar numera..)

Tue 21 Dec 2021, 15:39

Hej!
Nej tyvärr. Den förra spelledarskärmen (inkl ÄP1) är slutsånd sedan länge. Den nya trycktes i samband med Symbar - Mörkrets moder och är specifikt framtagen för att fungera med de utökade reglerna för resor i Davokar (och annan vildmark). Du har en fullödig beskrivning av den här: https://freeleaguepublishing.com/sv/but ... 4817726601
Mbh!
MJH
 
User avatar
Bytestorm
Topic Author
Posts: 10
Joined: Fri 15 Jan 2021, 23:50
Location: Skövde

Re: Innehåller SL skärmen i Symbaroum paketet äventyrspaket 1? (verkar ju finnas 2 olika SL skärmar numera..)

Tue 21 Dec 2021, 21:32

Ah ok, jag förstår. Såg att den åtminstone finns och köpa som pdf så det var ju bra iaf. :) Grämer mig som attan att jag inte köpte hela Symbaroum paketet under black friday .. ;(

Tack för ditt snabba svar!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests