User avatar
Watson
Posts: 172
Joined: Sun 10 Apr 2011, 17:21

Re: Upplägg på ESF

Mon 31 Oct 2011, 13:32

Hur ser IN-kampanjen ut nu när Fria Ligan tagit över - är det fortfarande fyra delar och hur långt är det rimligt att det kan ta mellan varje del?
...Elementärt, min käre Sherlock
 
User avatar
Kosta
Site Admin
Topic Author
Posts: 1532
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:04

Re: Upplägg på ESF

Mon 31 Oct 2011, 21:12

Hur ser IN-kampanjen ut nu när Fria Ligan tagit över - är det fortfarande fyra delar och hur långt är det rimligt att det kan ta mellan varje del?
Den är i nuläget de fyra delar som Järnringen skrev. I ESF kommer metaplotten att publiceras.

Rimligt mellan varje del beror på hur det går med ESF och våra andra produkter, eftersom våra lyxtryck finansierar nästa lyxtryck, om vi inte väljer att poda IN. Hur som tillkommer bildkostnader.

Målet borde väl vara en om året.

Vi har haft funderingar på att göra en del längre och få ner det till tre delar.
Fria Ligan
 
User avatar
Watson
Posts: 172
Joined: Sun 10 Apr 2011, 17:21

Re: Upplägg på ESF

Mon 31 Oct 2011, 22:09

Tack - goda tankar allihop!
...Elementärt, min käre Sherlock
 
User avatar
Watson
Posts: 172
Joined: Sun 10 Apr 2011, 17:21

Re: Upplägg på ESF

Thu 18 Apr 2013, 11:04

Målet borde väl vara en om året.
Det var 18 månader sedan. Jag är orolig över att Ligan har tagit sig vatten över huvudet när man nu drar igång ett fjärde rollspel.

Men jag hoppas innerligt att jag har väldigt fel...
...Elementärt, min käre Sherlock
 
User avatar
Kosta
Site Admin
Topic Author
Posts: 1532
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:04

Re: Upplägg på ESF

Thu 18 Apr 2013, 11:40

Målet borde väl vara en om året.
Det var 18 månader sedan. Jag är orolig över att Ligan har tagit sig vatten över huvudet när man nu drar igång ett fjärde rollspel.

Men jag hoppas innerligt att jag har väldigt fel...
Våra tankar ändras med tiden - just nu är tanken faktiskt att göra det till två delar, där del två blir jäkligt maffig (men ändå tar mindre tid att producera än att göra del 2 och del 3).

Och det beror ju på att vi har andra saker för oss. Nisse och jag är ju som är tämligen tydligt även inblandade i M:0+ på olika sätt, ffa i spånfas och setting, samt speltest och synpunkter, men bulken av text där skrivs ju av Tomas (avseende M:0, inte zonsektorerna som ju ligger i delmålen).

Men jag förstår att du är orolig - inget annat än tiden kan stilla det, tyvärr. I vår/sommar vill vi iaf få ut Arams ravin/hemlighet som print-on-demand.
Fria Ligan
 
User avatar
Kosta
Site Admin
Topic Author
Posts: 1532
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:04

Re: Upplägg på ESF

Thu 18 Apr 2013, 11:41

Målet borde väl vara en om året.
Det var 18 månader sedan. Jag är orolig över att Ligan har tagit sig vatten över huvudet när man nu drar igång ett fjärde rollspel.

Men jag hoppas innerligt att jag har väldigt fel...
Våra tankar ändras med tiden - just nu är tanken faktiskt att göra det till två delar, där del två blir jäkligt maffig (men ändå tar mindre tid att producera än att göra del 2 och del 3).

Och det beror ju på att vi har andra saker för oss. Nisse och jag är ju som är tämligen tydligt även inblandade i M:0+ på olika sätt, ffa i spånfas och setting, samt speltest och synpunkter, men bulken av text där skrivs ju av Tomas (avseende M:0, inte zonsektorerna som ju ligger i delmålen).

Men jag förstår att du är orolig - inget annat än tiden kan stilla det, tyvärr. I vår/sommar vill vi iaf få ut Arams ravin/hemlighet som print-on-demand.
Fria Ligan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest