Attackmack
Topic Author

Säljer komplett samling

Wed 14 Oct 2020, 22:39

Till att börja med ber jag om ursäkt utifall denna tråd hamnat fel, eller ens är tillåten alls men jag fann inget som förbjudet försäljning av fria ligan produkter här på forumet.

Jag har en (såvitt jag vet) komplett Svärdets Sång samling med samtliga böcker, tärningar, kort etc. Då jag har på tok för många spel redan, flera av Fria Ligans övriga spelserier inte minst, så hinner jag helt enkelt inte med ännu ett. Efter att ha velat fram och tillbaka så har jag beslutat att frigöra lite plats i bokhyllan och säljer därmet nu min Svärdets Sång samling.

Den är komplett och i nyskick, säljer endast i sin helhet och inte i delar så är du eller någon du känner intresserad så hänvisa dem gärna till följande tradera auktion:

https://www.tradera.com/item/181201/423 ... tt-samling

Hoppas samlingen finner ett nytt hem bland någon som sätter den till användning!

michael

Re: Säljer komplett samling

Thu 15 Oct 2020, 08:11

Edit: ser nu att din auktion innehåller 3 (!) uppsättningar tärningar vilket så klart gör det lite mer prisvärt.

Hej,

Om jag inte missförstår innehållet i det du säljer, och det Fria Ligan säljer i sin butik så kan man beställa nytt för drygt 70 kr mer (frakt inräknat i båda priserna), men får då alla PDFer samt kundsupport om något går fel vid leverans.

Nu är jag inte intresserad oavsett eftersom jag redan har allt själv. :) men tänkte så både du och eventuella köpare härifrån känner till det.
"To fall in hell, or soar angelic, you need a pinch of psychedelic."

Attackmack
Topic Author

Re: Säljer komplett samling

Thu 15 Oct 2020, 11:51

Drygt 500 billigare beroende på vart o hur såvitt jag räknat rätt men sant, jag erbjuder inte något superklipp utan bara ett bra pris.