Det där var lite onödigt aggressiv formulering av mig. Ber om ursäkt isåfall. Men hoppas alla förstår vart jag ville kommaMycket intressant poäng, men det där med "hetsen" kräver nästan en replik.

Jag skulle iaf vilja se en karta på "Trakoriska öarna 2.0" samt kompendiet "Argond efter Konfluxen". Som Brior också påpekade så vore det ju väldigt intressant med ett historiskt skeende. 3:e konfluxen hade jag gärna sett ett scenario kring. Kanske något kring högkulturen Yndar innan gudarna drog iväg Krau-Ki över nordhavet. Något om Crurerna innan deras Svavelvinter. Ett scenario om Trinsmyriska utvandringen till Marjura. Shaguliternas flykt från Vumbra. Ett scenario som utspelar sig under "Festivalen i HOXOH". Scenario kring den samling hypherermunkar som transporterade Eniaken till Nastrôl. Ett scenario kring när shamasherna tog makten i Kishatet. Scenario kring de Klavynska nybyggarna som bildade det trakoriska riket. Ett DiFolt-äventyr under Astrumal DiFolts tid och kampen mot opianderna.Är det bara jag som tänker mig en Svavelvinter 2.0 när alla fyra romanerna är färdigskrivna?
Finns hur mycket som helst