Gaddeborg

Re: Arns alias

Wed 13 Jan 2016, 13:19

Här är mina spelares krönika:

http://denfemtekonfluxen.blogspot.se/se ... results=11

I första inlägget från 2013 kommer han mycket riktigt i en balja, men man får läsa mellan raderna för att förstå att det är han. (De vet fortfarande inte om att det var den berömde Arn de plockade upp då, väntar till de till slut möter honom på Stegos)

Annars kan det vara från äventyret Den Femte Konfluxen som Brior sa, där tror jag att han seglar över i en liten skuta men kommenderar en piratbesättning om han stöter på dem.

Byrax

Wed 13 Jan 2016, 14:02

Det var där jag läst det! Tackar. Idén annekteras härmed till den egna kampanjen.

Gaddeborg

Wed 13 Jan 2016, 14:21

Kul!

Angående planteringar kan man nog köra en del om bansikan där, samt lite om clusta noba som torde vara dit han ämnar sig. I min kampanj har jag för mig att han drog till clusta noba landvägen och försvann med en gång. Sen bidade han sin tid fram till O4Ö började, då han slogs med draken och sen flög till Stegos. Men skulle han vilja slåss medan spelarna är där bör han ju kunna hänga på Stegos längre innan förljusningen.

Förresten kanske man skall plantera ännu lite mer om Crurernas tjurkult inför Kristalltjuren, beroende på hur mycket metafysisk backstory man vill ha med.
GZIP: Off