User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Tue 10 May 2016, 19:33

Vart hittar man sitt ordernummer när man köpt via kickstarterkampanjen??
Det är samma som ditt backernummer. Det är ok om du inte har med det, vi hittar dig i listorna ändå. :)
Fria Ligan
 
User avatar
soda
Posts: 166
Joined: Thu 24 Oct 2013, 10:54
Location: Göteborg

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Wed 11 May 2016, 08:38

Jag mailade och frågade om min leverans igår, och fick blixtsnabbt svar av Ringkvist. Toppen!
 
andersb80
Posts: 31
Joined: Mon 08 Jul 2013, 08:52

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Thu 12 May 2016, 08:33

Fick snabbt och bra svar av Ringkvist och leverans kom igår. Fin kvalitet som vanligt! :D

Lite tråkigt att rollformulären saknades och att det kom efter det var möjligt att köpa i affär, men det gör inget - förstår att det kan bli knasigt ibland.
 
Ezping Orm
Posts: 45
Joined: Thu 19 May 2011, 22:09

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Thu 12 May 2016, 10:17

Maskinarium levererat men inga rollformulär här heller. Faktiskt riktigt dåligt att rollformulären finns att köpa i butik men inte räcker till kickstarterbackers. Jag har förståelse för att rollspel kan bli försenade, problem med tryckerier o dyl, men det här tycker jag är dålig stil på riktigt. :-(

När förväntas nya rollformulär dyka upp?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Thu 12 May 2016, 13:25

Maskinarium levererat men inga rollformulär här heller. Faktiskt riktigt dåligt att rollformulären finns att köpa i butik men inte räcker till kickstarterbackers. Jag har förståelse för att rollspel kan bli försenade, problem med tryckerier o dyl, men det här tycker jag är dålig stil på riktigt. :-(

När förväntas nya rollformulär dyka upp?
Beklagar detta! Instruktionen till vår distributör Ringkvist var att skicka till backers först. Så har uppenbarligen inte skett, vilket vi ser allvarligt på. Vi kommer att se till att detta INTE upprepas. Nya rollformulär är på tryck nu, och väntas anlända inom 1-2 veckor.
Fria Ligan
 
henriklundbäck
Posts: 44
Joined: Tue 22 Jul 2014, 16:29

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Thu 12 May 2016, 17:34

fick en påminnelse idag på an avisering jag inte har fått så det verkar vara en lite som har krånglat, oavsett så är jag jätte nöjd
 
Ezping Orm
Posts: 45
Joined: Thu 19 May 2011, 22:09

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Thu 26 May 2016, 10:27

Något nytt om rollformulären för oss som blev utan?
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4438
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Fri 03 Jun 2016, 13:35

Jag fick rollformulär idag men jag måste erkänna att jag fick rollformulär med Maskinarium boxen. Vet inte om det var tänkt att jag skulle få extra eller inte, men bara så att ni vet.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
daflum
Posts: 127
Joined: Sun 10 Apr 2011, 22:45
Location: Hjärtum

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Fri 03 Jun 2016, 15:05

Jag fick rollformulär idag men jag måste erkänna att jag fick rollformulär med Maskinarium boxen. Vet inte om det var tänkt att jag skulle få extra eller inte, men bara så att ni vet.
Jag fick också ett trots att jag redan hade i grundboxen. Hur kom det sig? var det någon slags tröst för att vi fick vänta eller att Ringqvist inte visste vilka som fått och ej?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Fri 03 Jun 2016, 15:48

Jag fick rollformulär idag men jag måste erkänna att jag fick rollformulär med Maskinarium boxen. Vet inte om det var tänkt att jag skulle få extra eller inte, men bara så att ni vet.
Jag fick också ett trots att jag redan hade i grundboxen. Hur kom det sig? var det någon slags tröst för att vi fick vänta eller att Ringqvist inte visste vilka som fått och ej?
Du menar att du fick rollformulärsblock för Maskinarium tillsammans med Maskinarium-boxen (inte i boxen), men nu har fått ett block till?
Fria Ligan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest