Fenhorn
Moderator

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Fri 03 Jun 2016, 16:27

Du menar att du fick rollformulärsblock för Maskinarium tillsammans med Maskinarium-boxen (inte i boxen), men nu har fått ett block till?
Öh, öh :?

Ja, jag har nu två block. Ett som jag fick när Maskinariumboxen och Startboxen kom och ett nu som kom i ett grått brev.

Vill det sej illa så är det någon stackare som inte fått sitt block. Jag kan skicka vidare mitt extra block om jag får address (och ersättning för porto).
“I’d say thistles, but nobody listens to me, anyway.” - Eeyore

daflum

Sat 04 Jun 2016, 22:01

Det var samma för mig och självklart kan jag göra detsamma!

Tomas
Site Admin

Sat 04 Jun 2016, 23:46

Inga problem, behåll era extra block. :)

Jag ska kolla med Ringkvist så att ingen blivit utan.
Fria Ligan

Ringkvist Logistics

Sun 05 Jun 2016, 00:41

Inga problem, behåll era extra block. :)

Jag ska kolla med Ringkvist så att ingen blivit utan.
Hej!

Alla på listan (Maskinarium-backers och förbeställningar) har fått rollformulär skickade till sig i ett vadderat kuvert då den förra batchen tog slut alldeles för tidigt. Detta innebär att några få kan eventuellt fått dubblett i och med att de var de få paket som förra tryckningen räckte till.
Att det blir dubbletter var något vi visste om och betalar för till Ligan, för att säkerställa att samtliga verkligen får sina block helt enkelt. Så de ska absolut inte skickas tillbaka!

En del av er bor inte längre kvar på samma adress som när ni backade spelet, vilket innebär att ni kanske inte får rollformulären, utan att de kommer i retur till oss.

Har du inte fått ett block nu så hör du av dig direkt till oss på mailadressen i signaturen.
Ringkvist Logistics AB
distribution@ringkvist.se
- Spelfrakt -
GZIP: Off