Dordion

Något nytt om Maskinarium leveranse?

Tue 03 May 2016, 22:42

Precis som titeln säger har vi fått någon ny info om när folk ska börja så sina boxar hemskickade.

vet att info senaste sa förhoppningsvis nån gång i förra veckan som var.
( Har nån kanske redan fått sin box/boxar ? :D )

men har vi fått nån mer info.

P.S jag är jätte dålig på att hitta sån info, som om detta blir en en repetition av nått som nyligen sagt så be jag om ursäkt.

soda

Re: Något nytt om Maskinarium leveranse?

Wed 04 May 2016, 07:58

Hej!

29 april skrev Fria Ligan på sin facebooksida:
Äntligen! Det ser kanske inte mycket ut för världen, men denna bild som nu i kväll kom från vår distributör Ringkvist är bland det vackraste vi sett - 2500 ex av Mutant: Maskinarium och lika många Startboxar! På måndag morgon sätter Ringkvist igång och packar och skickar till alla backers och förbeställare!
Så jag gissar att det är paket på ingång!

Tomas
Site Admin

Wed 04 May 2016, 09:08

Ringkvist skickar för fulla muggar denna vecka! :)
Fria Ligan

efilips

Wed 04 May 2016, 11:49

Såg nu precis på Sfbokhandelns hemsida att de har fått in Maskinarium boxar. Borde inte vi kickstarters få boxen innan den kommer ut i handeln...

Förmodligen är jag bara fånigt och elitisktiskt men som en kickstarter backer vill jag gärna ha min box före "pöbeln" :(

Fenhorn
Moderator

Wed 04 May 2016, 12:27

Såg nu precis på Sfbokhandelns hemsida att de har fått in Maskinarium boxar. Borde inte vi kickstarters få boxen innan den kommer ut i handeln...

Förmodligen är jag bara fånigt och elitisktiskt men som en kickstarter backer vill jag gärna ha min box före "pöbeln" :(
Jo så brukar det ju vara och jag tyvärr historiskt så har det inte riktigt fungerat så bra (åtminstone inte för mig), så pessimistisk som jag normalt är så räknade jag med att få ha supportkorrespondens med Jimmy (distr.) men dra på trissor och annat också, det har pingat in ett meddelande att jag har ett paket att hämta :)

Så tydligen ibland fungerar det.
“I’d say thistles, but nobody listens to me, anyway.” - Eeyore

Jalinv

Wed 04 May 2016, 12:38

Oops, verkar ha blivit en miss från min del här. Då boxen blivit försenad så har en ändring av mitt postnummer skett, dock samma adress och liknande, är detta ett problem och i så fall, vem borde jag kontakta så maskinariumboxen når fram?

efilips

Wed 04 May 2016, 13:07

Nu fick jag precis mitt pling i telefonen. Så jag får väll helt enkelt ta tillbaka min småsyrliga kommentar ovan och springa iväg och hämta boxen :D

Tomas
Site Admin

Wed 04 May 2016, 13:58

Nu fick jag precis mitt pling i telefonen. Så jag får väll helt enkelt ta tillbaka min småsyrliga kommentar ovan och springa iväg och hämta boxen :D
Så bra! Vi gav Ringkvist tydliga instruktioner att skicka till alla backers först, innan leveranserna till butiker. :) Sen kan ju postgång och annat ställa till det i enskilda fall.
Fria Ligan

daflum

Wed 04 May 2016, 14:31

Skall bli spännande om jag har någon tur denna gång, förmodligen inte, känns som Sci-Fi alltid får innan mig och jag bor ändå Västra Götaland, det måste vara någon maskinröta som avskyr att ge mig beställningar från er och Järnringen i normal tid :P

baylox

Wed 04 May 2016, 15:34

Det kan inte vara så att SF Bokhandeln säger att de har i lager, för att grejorna finns hos leverantören (så att de "i princip" har det i lager)?

Hursomhelst, fick meddelande nu att jag har DHL-paket att hämta upp. Kan det vara Maskinarium möjligen...?
Titta vad jag gjort! / Things I've created:
Coriolis - talanger och referensmaterial
Symbaroum - Unsung Heroes of the Abomitorium
Ur Varselklotet/TftL - mysterier & spelböcker
GZIP: Off