ThemVSyou
Topic Author
Posts: 81
Joined: Tue 03 Jan 2012, 22:44

Stats för Nekatran?

Wed 05 Dec 2012, 00:52

Kanske har jag bara missat det i regelboken men är det nån som vet statsen för nekatran?

Skulle också gärna vilja veta statsen för Azukerna?!

Då jag planerar att använda en del av dessa i någon form antingen att RP blir jagade som djur utav dessa nere på Kuas yta eller kanske i trånga gränder i någon stad, Syftet att en "jämnare" match mellan azuker kan utspelas om man har stats istället för att båda slår emot Tur eller nåt annat
 
User avatar
Kosta
Site Admin
Posts: 1532
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:04

Re: Stats för Nekatran?

Wed 05 Dec 2012, 01:15

Kanske har jag bara missat det i regelboken men är det nån som vet statsen för nekatran?

Skulle också gärna vilja veta statsen för Azukerna?!

Då jag planerar att använda en del av dessa i någon form antingen att RP blir jagade som djur utav dessa nere på Kuas yta eller kanske i trånga gränder i någon stad, Syftet att en "jämnare" match mellan azuker kan utspelas om man har stats istället för att båda slår emot Tur eller nåt annat
Nekatran finns i boken Gazalis sista färd. Ska se om vi kan få upp statssidan som pdf. Azukerna som jag skapade, ska jag kolla upp och återkomma om.
Fria Ligan
 
ThemVSyou
Topic Author
Posts: 81
Joined: Tue 03 Jan 2012, 22:44

Re: Stats för Nekatran?

Wed 05 Dec 2012, 12:22

Kanske har jag bara missat det i regelboken men är det nån som vet statsen för nekatran?

Skulle också gärna vilja veta statsen för Azukerna?!

Då jag planerar att använda en del av dessa i någon form antingen att RP blir jagade som djur utav dessa nere på Kuas yta eller kanske i trånga gränder i någon stad, Syftet att en "jämnare" match mellan azuker kan utspelas om man har stats istället för att båda slår emot Tur eller nåt annat
Nekatran finns i boken Gazalis sista färd. Ska se om vi kan få upp statssidan som pdf. Azukerna som jag skapade, ska jag kolla upp och återkomma om.
Det tackar jag för Kosta då Gazalis sista färd är den enda coriolis bok av dem "äldre" jag inte har, och blev intresserad av vadslagning på Azuker då lite ifrån Ljusblommans Mörka Blad och nu senast i Reningsverket artikeln i Fenix
 
robobot
Posts: 31
Joined: Fri 28 Sep 2012, 11:16

Re: Stats för Nekatran?

Wed 05 Dec 2012, 13:23

Om du skulle vara intresserad av att köpa Ghazalis Sista Färd så är det enda stället jag vet att den finns kvar på här: http://www.collectorspoint.se/system/we ... PID=109358

Trycks väl inte längre? Så passa på!
Mycket bra äventyr.
 
ThemVSyou
Topic Author
Posts: 81
Joined: Tue 03 Jan 2012, 22:44

Re: Stats för Nekatran?

Thu 06 Dec 2012, 00:22

Om du skulle vara intresserad av att köpa Ghazalis Sista Färd så är det enda stället jag vet att den finns kvar på här: http://www.collectorspoint.se/system/we ... PID=109358

Trycks väl inte längre? Så passa på!
Mycket bra äventyr.
Tja med tanke på att jag faktiskt vill ha boken så kommer jag hålla koll på det där och förhoppningsvis kunna köpa när jag har pengar

Tackar robobot
 
User avatar
Kosta
Site Admin
Posts: 1532
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:04

Re: Stats för Nekatran?

Thu 06 Dec 2012, 00:48

I väntan på en pdf får ni foto på nekatran ur Gazalis.

Nekatra
Fria Ligan
 
Mattias H
Posts: 72
Joined: Sun 27 Apr 2014, 23:21

Re: Stats för Nekatran?

Fri 12 Dec 2014, 22:39

Jag köpte Ghazalis för 35 kr på Tradera. :p

Så håll koll där.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests