TheSpaceMan
Topic Author
Posts: 408
Joined: Tue 07 Feb 2012, 19:04

Rubbitar!!!

Fri 23 May 2014, 19:23

Såg på Ansiktsburken att Rubbitarna kommer återkomma i år Noll.
Är detta på något sätt kopplat till Genlab Alpha, en hemlighet, eller något helt, helt annat.

Lyckades aldrig smidigt få in dom i våra gammla vanliga spel (främst av rädslan av att totalt förinta spelargruppen)

Är grymt lycklig över att höra att dom är på väg igen. :D
 
Bengt Petter
Posts: 772
Joined: Sat 09 Apr 2011, 11:27

Re: Rubbitar!!!

Fri 23 May 2014, 19:55

Såg på Ansiktsburken att Rubbitarna kommer återkomma i år Noll.
Är detta på något sätt kopplat till Genlab Alpha, en hemlighet, eller något helt, helt annat.
Nej, de är tillbaka, men i origin-form. De finns i Genlab Alfa. Den här produkten är ju de muterade djurens origin story.
 
User avatar
Rollspelsräven
Posts: 107
Joined: Mon 19 May 2014, 23:05
Location: Stockholmszonen

Re: Rubbitar!!!

Fri 23 May 2014, 20:01

Det är så gött med Rubbitar! Länge leve Rubbitarna död åt köttätarna och de som råkar se ut som en eller, bete sig som en eller, kanske verka lite misstänksamt likt något som skulle kunna gå in i kategorin köttätare!
Vi ses i en zon nära dig!
 
User avatar
talgboll
Posts: 95
Joined: Fri 25 Apr 2014, 11:24
Location: malmö
Contact:

Re: Rubbitar!!!

Fri 23 May 2014, 22:16

Då jag aldrig spelat Mutant förut är rubbitar myt och legend för mig men som vegan vet jag att jag kommer att älska dem.
 
User avatar
Phalck
Posts: 190
Joined: Thu 10 Apr 2014, 09:53

Re: Rubbitar!!!

Fri 23 May 2014, 22:53

Undrar vad zonsektorn Dö! Köttätare, dö! kommer handla om vid stretchmål € 14.000?
Mutanterna trodde att nykomlingarna i Zonen, de små lurviga varelserna med långa öron, var enkla byten. En bra källa till krubb under zonfärden. Föga anar de omfattningen på hatet och hämnden som de släpper lös...
------------------------------------
Mattias Falck
www.phalck.com
 
User avatar
talgboll
Posts: 95
Joined: Fri 25 Apr 2014, 11:24
Location: malmö
Contact:

Re: Rubbitar!!!

Fri 23 May 2014, 23:03

 
User avatar
Rollspelsräven
Posts: 107
Joined: Mon 19 May 2014, 23:05
Location: Stockholmszonen

Re: Rubbitar!!!

Sat 24 May 2014, 21:48

Ni tycker att ni behöver dra till Arkens gryningsvalv för att muta några Krönikörer och smyga in och hämta "Thy holy hand grenade!". För Mitt i gryningsvalvet på ett litet podium står en låda handgranater. Ingen har fått använda dem för den gamle. Han har alltid sagt -"Det är ett kraftfullt vapen från förr, det bör vi bruka i ytterst nödfall." Men är det det? Ja har ni beslutat er för det, och smyger sakta in i valvet i skydd av nattens mörker.....
Vi ses i en zon nära dig!
 
Coffe
Posts: 22
Joined: Tue 20 May 2014, 22:19

Re: Rubbitar!!!

Wed 04 Jun 2014, 13:02

Då jag aldrig spelat Mutant förut är rubbitar myt och legend för mig men som vegan vet jag att jag kommer att älska dem.
Mina köttätande rollpersoner har också älskat dem... Speciellt i grytor men också grillade på spett. :twisted:

Nä men seriöst, längtar efter genlab alfa och rubbitarna. De andra i gruppen vill också råka på de imperialistiska kaninerna.
 
User avatar
talgboll
Posts: 95
Joined: Fri 25 Apr 2014, 11:24
Location: malmö
Contact:

Re: Rubbitar!!!

Wed 04 Jun 2014, 13:25

Haha allt internaliserat animalieätarhat koncentrerat i små söta lurviga... vänta nu... Vad är det här...? HJÄÄÄÄLP!!!
Rollspelskollektivet www.facebook.com/rollspelskollektivet
Gratis rollspelsmaterial på https://rollspelskollektivet.se
 
Coffe
Posts: 22
Joined: Tue 20 May 2014, 22:19

Re: Rubbitar!!!

Wed 04 Jun 2014, 15:43

Haha allt internaliserat animalieätarhat koncentrerat i små söta lurviga... vänta nu... Vad är det här...? HJÄÄÄÄLP!!!
De är inte så söta nej, när de har på sig stahlhelms och gråa stridsuniformer och står och skjuter på dig. :D

Man kanske ska beskriva det som att de även bär röda armbindlar med en svart Playboy-bunny logotyp på vit bakgrund runt ena armen. :lol:

Beware the nazi bunnies!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests