User avatar
kjw1
Posts: 131
Joined: Sun 22 May 2011, 05:33

Re: Muterade Djur

Wed 18 Jun 2014, 18:57

Härligt! :D
Nu siktar vi på €30000 och en zonsektor från Michael Petersén och Gunilla Jonsson!
fint ...och så Kostas monstruösa skogsvandrare naturligtvis ;)
[kJw1]
prudentia nostra constatia
 
User avatar
Pingas
Posts: 131
Joined: Mon 10 Mar 2014, 18:23

Re: Muterade Djur

Wed 18 Jun 2014, 22:10

Jag längtar som fan! GE MIG SPELET NUUUUUUUUUU :D
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4522
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Muterade Djur

Wed 18 Jun 2014, 22:25

Kul att höra! :)
Fria Ligan
 
User avatar
Krönikören
Posts: 808
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Muterade Djur

Thu 19 Jun 2014, 00:02

Jag längtar som fan! GE MIG SPELET NUUUUUUUUUU :D
+1

Tack och lov för zonkompendierna som små ljuspunkter på vägen! Väntan vore olidlig utan dessa!
 
snow
Posts: 12
Joined: Mon 16 Jun 2014, 15:06

Re: Muterade Djur

Thu 19 Jun 2014, 09:34

Först vad jag väldigt sur på Fria Ligan för att de tog bort djuren från Mutant. Men sedan insåg jag hur mycket bättre Mutant var utan massa djur (imo) och nu är jag sur för att ni lägger dit dom igen. There is no pleasing some people :D
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4522
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Muterade Djur

Thu 19 Jun 2014, 09:49

:D

Med det modulära upplägget kan ni i alla fall ha precis så mycket/lite muterade djur som ni själva önskar i er kampanj.
Fria Ligan
 
User avatar
Rollspelsräven
Posts: 106
Joined: Mon 19 May 2014, 23:05
Location: Stockholmszonen

Re: Muterade Djur

Thu 19 Jun 2014, 10:34

Först vad jag väldigt sur på Fria Ligan för att de tog bort djuren från Mutant. Men sedan insåg jag hur mycket bättre Mutant var utan massa djur (imo) och nu är jag sur för att ni lägger dit dom igen. There is no pleasing some people :D
:D
Med det modulära upplägget kan ni i alla fall ha precis så mycket/lite muterade djur som ni själva önskar i er kampanj.
Ja jag var tycker ligans drag med att utesluta muterade djuren i grundboken. Jag var först också förtvivlad över avsaknad av djur men har insett styrkan i spelet utan djuren. Jag gillar också valmöjligheter och det att det kommer bli en lös modul är toppen. I våran grupp kommer det nog med stor sannolikhet att dyka upp djur i framtiden i vilken omfattning får vi se. Vi kommer nog dessutom köra kampanjen i djurmodulen med med en annan spelledare än ordinarie. För att sedan släppa ut djuren i zonen nära våran ark. Taggad till tusen på nya modulen då jag antagligen kommer spelleda. :-)
Vi ses i en zon nära dig!
 
snow
Posts: 12
Joined: Mon 16 Jun 2014, 15:06

Re: Muterade Djur

Thu 19 Jun 2014, 14:29

:D

Med det modulära upplägget kan ni i alla fall ha precis så mycket/lite muterade djur som ni själva önskar i er kampanj.
Sant! Mycket smart gjort.
 
User avatar
Peter
Posts: 581
Joined: Sat 09 Apr 2011, 14:52

Re: Muterade Djur

Thu 19 Jun 2014, 15:01

:D

Med det modulära upplägget kan ni i alla fall ha precis så mycket/lite muterade djur som ni själva önskar i er kampanj.
Gött! Mycket klokt upplägg. Just det modulära känns som en grundpelare i M0 - jfr. t.ex. zonsektorer och hur man bygger en ark.
Check out my BoL heroic migration period hack - Barbarians of the Dark Ages
Kolla mitt ny-klassika BRP-derivat - Monster och Människor
 
User avatar
Henke
Posts: 1636
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

Re: Muterade Djur

Sat 21 Jun 2014, 21:25

15 dagar och ca 900 euro kvar tills jag känner mig nöjd med crowdfundingen :)
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests