Clercon
Topic Author
Posts: 11
Joined: Wed 05 Feb 2014, 11:29

Re: Malmö efter undergången

Wed 05 Mar 2014, 14:39

SJUKT COOL karta och extra roligt att se att min stil så snyggt kan byggas vidare på och snappas upp av andra. Som Bengt Petter nämner kommer det i och med SL-skärmen en officiell karta över Malmö, bron och Köpenhamn, med en något tillskruvad skala i sundet för att rymma allt på samma karta. Kartan innehåller några riktigt balla platser och översvämningen gör att zonrotarens förutsättningar ändras markant jämfört med andra zoner.

Med det sagt så är det ju inget som hindrar att man gör sina egna varianter av zonerna - tvärtom! Ska bli riktigt kul att se fler kartor.
Tackar, dina orginalkartor är otroligt coola och inspirerande. Var faktiskt ganska kul att försöka imitera stilen så gott det gick :)
 
User avatar
Carrot
Posts: 259
Joined: Fri 23 Nov 2012, 11:44

Re: Malmö efter undergången

Wed 05 Mar 2014, 15:08

Du är medveten om att du måste bifoga reglerna för Landhajar nu också va?
 
Clercon
Topic Author
Posts: 11
Joined: Wed 05 Feb 2014, 11:29

Re: Malmö efter undergången

Wed 05 Mar 2014, 16:53

Du är medveten om att du måste bifoga reglerna för Landhajar nu också va?
Jag förväntar mig officiella regler för landhajar, de var ju trots allt det coolaste djuret i ursprungliga Mutant (fast då hette de väl sandhajar?) Så jag ser min karta som en påtryckning gentemot Fria ligan :)
 
User avatar
deusexmatteo
Posts: 70
Joined: Tue 17 Jul 2012, 19:47

Re: Malmö efter undergången

Wed 26 Mar 2014, 21:13

Du är medveten om att du måste bifoga reglerna för Landhajar nu också va?
Jag förväntar mig officiella regler för landhajar, de var ju trots allt det coolaste djuret i ursprungliga Mutant (fast då hette de väl sandhajar?) Så jag ser min karta som en påtryckning gentemot Fria ligan :)
Landhajen är bredvid Sandbitaren i reglerna från -84 :)

Riktigt roligt att se malmö - gillar verkligen Herrzonen och avgrunden! Eldlandet är spännande, brukar gå ut dit (oljehamnen) och ibland ligger det skrotfynd där - hittade ett rosa sittunderlag uppblåst mot en vägg när jag var där på tur mot den ensamma vindturbinen som står längst ut på udden. Redan nu känns det som postapokalyps med långa tomma vägar och industriskrot slängt överallt. Då och då dundrar en lastbil utan släp förbi och stället är täckt av stora korpflockar och arga vakthundar.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest