Zoodle
Topic Author
Posts: 21
Joined: Sun 03 May 2020, 01:18

Vart får jag tag på regelboken!???

Mon 22 Jun 2020, 20:31

Hej, ny till det här med rollspel, men började köra mutant nu för några månader sedan och helvete vad det är kul!
Farsan köpte grundboxen nån gång får ett par år sedan eftersom att han kände igen mutant från sin barndom. Är snart klar med det från grundboxen och har nu fått hem kampanjboken, genlab alfa och maskinarium. Men jag har inte hittat ett enda ställe där jag kan köpa regelboken. Jag har ingen aning vad de andra sysslorna är, hur projekt i arken funkar, vad är UN-grejerna. Hur viktigt är det att veta detta och om någon vet var man kan få tag på regelboken så skulle det uppskattas, Tack! :D
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4430
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Vart får jag tag på regelboken!???

Mon 22 Jun 2020, 20:48

Regelboken säljs inte längre separat. Regelboken och Kampanjboken såldes först i en box, sedan så såldes dom som separata objekt. Nu är de tillbaka i en box igen, kallad Mutant: År Noll Grundbox, inte att förväxla med det som kallades Startbox (vilket var en starterbox med begränsade regler). Regelboken kallas när de säljs i en box för Bok 1: Mutanten och Kampanjboken för Bok 2: Zonen. Det är dock samma böcker. Att hitta regelboken separat numera är nog svårt (förutom som pdf via drivethrurpg.com).
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
Zoodle
Topic Author
Posts: 21
Joined: Sun 03 May 2020, 01:18

Re: Vart får jag tag på regelboken!???

Mon 22 Jun 2020, 21:29

Ajdå, det var som jag fruktade, tack för svaret! :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests