ChrilleT

Re: Spelarmaterialet till grå döden

Sun 27 Jan 2019, 21:19

Då förstår jag.

Men tycker fortfarande det är konstigt att Fria Ligan inte har den till försäljning i sin onlinebutik. Medan både Science Fiction Bokhandeln och Adlibris säljer den. (Kanske finns fler ställen som säljer den, har bara kollat på de två ställena.)

Dessutom tycker jag att det verkar till och vara ett väldigt högt pris för detta häfte. Häftet är dyrare är själva boken, både hos Science Fiction Bokhandeln och Adlibris.
Wow, jag såg priset nu. Det var saftigt. En inbunden bok på 113 sidor dyrare än ett häfte på ett tjugotal sidor. Hur har de tänkt att få sålt det.
Såg, till min irritation att de även säljer spelkort paket 3 fastän backers (som jag) inte har fått den än. Men det var väl väntat gissar jag  :(
Spelkort 3 ska ha skickats till backers, vi får undersöka det omgående!

Angående handoutsen är det inte meningen att de ska säljas, vi får kika på det.
Hej! Lite sent ute men känner mig lite halvblåst på att handoutsen ej går att köpa fysiskt. Trodde bara de skulle vara gratis vid förbeställning så trodde de skulle gå att köpa senare. Vad jag vet framgick det aldrig att de skulle vara exklusivt till de som förbeställde. Finns det någon chans att ni kommer trycka upp fler vid något tillfälle?

Slafsa

Sun 27 Jan 2019, 22:04

Jag gillar att köpa allt tryckt så lite trist att inte handouts går att köpa. Dock hoppas jag att de läggs upp för download, det är en riktigt fin service att ni tillhandahåller det och jag hoppas det fortsätter!

Tomas
Site Admin

Mon 28 Jan 2019, 11:25

Handouts ska absolut finnas för nedladdning! Ska åtgärdas snarast! :)
Fria Ligan

Slafsa

Mon 28 Jan 2019, 17:05

Handouts ska absolut finnas för nedladdning! Ska åtgärdas snarast! :)
Toppen! Tack så mycket!

buggster

Tue 05 Feb 2019, 16:34

Hej
Jag kan inte hitta handoutsen för nedladdning, Har ni någon länk?

Tomas
Site Admin

Sat 09 Feb 2019, 16:43

Fria Ligan
GZIP: Off