Byrax
Topic Author
Posts: 1094
Joined: Fri 08 Jan 2016, 10:42
Location: Mythic North

Zonsektorn The Squirrel Wars?

Sat 14 Apr 2018, 12:24

Hm, såg att zonsektorn The Squirrel Wars finns med i den engelska Die Meat Eater, die, men den är väl inte med i den svenska?. Finns den översatt eller planeras det?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Zonsektorn The Squirrel Wars?

Mon 16 Apr 2018, 05:10

Hej! Detta är en specialare som är skriven av Modiphius, inte av oss själva. Det finns inga planer just nu på att översätta den, men man vet aldrig. :)
Fria Ligan
 
User avatar
Krönikören
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Zonsektorn The Squirrel Wars?

Mon 16 Apr 2018, 21:30

Hoppsan detta hade jag missat! Det måste jag omgående panikköpa!

Finns det mer sånt här som släppts i lönndom bakom oss som haft all uppmärksamhet mot utgivet material på modersmålet? ;)
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Zonsektorn The Squirrel Wars?

Mon 16 Apr 2018, 23:29

Hej! Inget lika omfattande, det enda jag kommer på är zonbeskrivningarna av "The Dead Apple" och "The Big Smoke" (New York och London) som ersätter Stockholm och Göteborg i engelska Year Zero.
Fria Ligan
 
User avatar
Krönikören
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Zonsektorn The Squirrel Wars?

Tue 17 Apr 2018, 09:00

Hej! Inget lika omfattande, det enda jag kommer på är zonbeskrivningarna av "The Dead Apple" och "The Big Smoke" (New York och London) som ersätter Stockholm och Göteborg i engelska Year Zero.
Tack! Då kan jag andas ut! :)
 
Byrax
Topic Author
Posts: 1094
Joined: Fri 08 Jan 2016, 10:42
Location: Mythic North

Re: Zonsektorn The Squirrel Wars?

Tue 17 Apr 2018, 14:23

Känns definitivt som att den borde översättas (antingen till ngt kommande zonkomp, eller varför inte till Fenix (tycker generellt att det borde vara fler M0-inslag i Fenix, då det håller spelet vid liv i tider utan större släpp etc)). Skulle gärna se ngt hel- eller halvofficiellt om övriga, saknade, djurmutanter också (grisar, svin, fåglar, osv), just sayin´
 
User avatar
kjw1
Posts: 132
Joined: Sun 22 May 2011, 05:33

Re: Zonsektorn The Squirrel Wars?

Thu 30 Aug 2018, 22:37

Känns definitivt som att den borde översättas (antingen till ngt kommande zonkomp, eller varför inte till Fenix (tycker generellt att det borde vara fler M0-inslag i Fenix, då det håller spelet vid liv i tider utan större släpp etc)). Skulle gärna se ngt hel- eller halvofficiellt om övriga, saknade, djurmutanter också (grisar, svin, fåglar, osv), just sayin´
Japp. Håller med! Fenix vore optimalt :-)
Och, för djuren du nämner, kan du få ditt lystmäte delvis mättat i Eldhiertas Skaparnas Utvalda. Work in progress.
I väntan på färdigställandet av Klövdjurskoalitionen och kanske Squirrel Wars i Fenix... något helt annat...
[kJw1]
prudentia nostra constatia
 
User avatar
Krönikören
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Zonsektorn The Squirrel Wars?

Sun 09 Sep 2018, 00:56

+1 för mer M0 i Fenix! Känns ibland som jag prenumererar på den bara för seriestripparna!

Själv köpte jag det engelska zonkompendiet som pdf för att få vantarna på Squirrel wars. Klart värt! :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests