Jens go game
Topic Author

Vad ska vi crowedfunda nu?

Tue 17 Feb 2015, 06:23

Jag tycker ni har ett härligt tempo med Mutant. Det vanliga med rollspelsförlag är att det dröjer lååååång tid innan man kommer fram till de moduler som utlovas i produktlinjen när grundmodulen ges ut. Om man nu någonsin kommer till slutet av produktlinjen innan rollspelet läggs ner. Det kanske inte är så konstigt eftersom rollspels skrivs vid sidan av andra arbeten och att det är en ekomiska risk att ge ut rollspel. Så att se en sån maffig modul som Genlab Alfa komma ett år efter första grundboxen är fantastiskt! Nu verkar crowedfunding kunna råda bot på den ekonomiska risken (även om det kanske är långt till lönsamhet). Så jag vill se ett fortsatt högt tempo! Så vad ska vi crowedfunda här näst Mutant: Maskinarium, Mutant: Exodus eller Mutant: Ad Astra?

Tomas
Site Admin

Re: Vad ska vi crowedfunda nu?

Tue 17 Feb 2015, 10:57

Jajamen, vi har mer grejer på gång. Näst på tur för Mutants del Maskinarium, som textmässigt redan har kommit mycket långt (se de senaste inläggen idenna tråd), och bilderna börjar också trilla in. Det kan mycket väl bli en crowdfunding även för Maskinarium framöver, vi återkommer om det. :)
Fria Ligan

Jens go game
Topic Author

Tue 17 Feb 2015, 13:00

Det kan mycket väl bli en crowdfunding även för Maskinarium framöver, vi återkommer om det. :)
Ja sätt igång jag ärnog inte ensam om att vilja crowdfunda en fet Mutantlåda per år tills produktionslinjen är klar :D

Prisoner13

Wed 18 Feb 2015, 09:21

Jag är med dig Jens!

Xunin

Wed 18 Feb 2015, 10:41

Jag är med dig Jens!
And my axe! ;)