Bengt Petter

Re: Zonkompendium 3

Thu 18 Dec 2014, 14:21

Har precis läst igenom min tryckta version. Tre gånger. Fy fanken vilken bokjävel. All eloge till er på Ligan för att ni levererat en stabil modul som genast öppnar för nya möjligheter i ett rollspel som redan var full av dem. Nu väntar vi spänt på Genlab Alfa!
Jag känner lite samma sak som Rognas.

M:0 va redan väldigt öppet och det kändes som om man kunde hitta på nästan vad som helst och böckerna med regler och värld fanns där som stöd för en.
Nu släpper ni en modul som trotts detta känns som om den öppnar upp för helt nya idéer, zonsektorer och en helt ny twist på samma koncept!

En som inte kan sluta tänka på olika arker och zonsektorer vill verkligen tacka er!
Tack, det värmde! Dessa fina kommentarer (och många andra, både här och på Facebook) gör att det verkligen känns värt besväret att lägga all den tid som det tar att skriva Mutant. Era glada tillrop gör att jag gärna längre fram – om FL vill och jag hinner – återvänder till havsmiljön och skriver ytterligare ett par zonsektorer. Idéer finns (varav minst en är väldigt udda)! Kanske kan några nya havsbaserade zonsektorer vara något för den framtida (inbundna?) samlingsvolym av zonkompendier som åtminstone har diskuterats.

SirBulle

Re: Zonkompendium 3

Thu 18 Dec 2014, 14:34

Låter som en superbra idé!

Jag hade definitivt köpt en sådan bok när det har kommit några zonkompendium till!
Ha dem sorterade efter miljön de finns i och med att par nya sektorer insprängda här och där.
Samtidigt kanske snyggat till dem lite. Eventuellt fixat lite errata.

Hoppas att M:0 lever så länge att det kan börja komma samlingsvolymer till det.
Jag kommer i vilket fall vara med er så länge ni fortsätter leverera material av den här kvaliteten!
GZIP: Off