Första post och allt det där... Under de sessioner vi spelat med min grupp så har det känts som att de tärningar som funnits med i grundboxen varit lite få då det blir mycket passande fram och tillbaks från mig och mina spelare. Tyvärr så är det ju så att tärningarna är slutsålda och inte går att få tag på ifall man inte köper ett nytt start-set (Vilket jag iof också har gjort då en extra regelbok inte är fel att ha).
I vilket fall så kom jag på idén att det nog hade varit smidigt att ha en app där du har obegränsat antal tärningar. Sen är jag lite orginal-junkie och har ett behov av att allt ska kännas "Rätt", så de befintliga apparna fungerade inte för mig. Jag har nu börjat utveckla en app som ska kännas så "Native" som möjligt utan att på något sätt bryta emot några rättighetslagar.
Nu undrar jag lite; Hur stort är intresset för appen? Just nu fungerar appen för Android men jag kan fixa den till iOS också om intresset är tillräckligt stort?
Appen fungerar alltså redan men jag vill lägga till lite små-tweaks och ljud och liknande innan jag släpper den helt. Tärningar läggs till igenom att swipea upp ifrån botten. Du kan låsa tärningar igenom att lägga dom i högerkant (För att exempelvis pressa ett slag). Tärningar tas bort igenom att swipea ut ifrån kanten. Doubletap slår tärningarna.
__________________________________________________________________________________________
Mutant T6 - Senaste Uppdatering
LADDA NER FÖR ANDROID

Code: Select all
>> Dra upp nya tärningar ifrån botten för att lägga till
>> Dra ut tärningar över kanten för att ta bort
>> Tryck på "Kasta" för att göra ett nytt slag
>> Tryck på "Pressa" för att pressa ett slag och behålla symboler
>> Håll fingret på displayen (utanför tärningar/knappar) för att få snabbresultat visat