TheSpaceMan
Topic Author
Posts: 408
Joined: Tue 07 Feb 2012, 19:04

Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 08:42

Tror fan det är det vackraste jag har sett.

Är sjukt taggad, dock skulle ju alla i spelgruppen åka bort runt påsk så får se hur vi gör.
Känn väldigt abstrakt att se böckerna som böcker efter man scrollat igenom pdferna med. :D
 
User avatar
Krönikören
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 12:06

Måndagsångesten är botad! Sjuuukt snyggt!

Vad gött tjocka böckerna är i verkligheten! Jag var inställd på mkt tunnare häften och är väldigt positivt överraskad! (Känns roligt även om det nu är samma antal sidor som i pdf:en oavsett..)

Nu tycker jag allt att ni får vänta med att bläddra vidare tills ni fått iväg alla exemplar! ;)

PS. Jag kan personligen tänka mig att få boxen och spelledarskärmen separat levererade om det skulle bli försening av den senare som gör att en påskleverans blir hotad! Självklart mot två separata porton (tror att jag i eget fall redan råkat betala porto per beställning dock! :) Sätt inte dubbelt porto isf, köp kaffe ist!)

Slänger ni upp en blänkare om detta scenario skulle komma att bli aktuellt?
 
User avatar
Notlob
Posts: 24
Joined: Fri 24 May 2013, 12:16

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 13:13

Måndagsångesten är botad! Sjuuukt snyggt!

Vad gött tjocka böckerna är i verkligheten! Jag var inställd på mkt tunnare häften och är väldigt positivt överraskad! (Känns roligt även om det nu är samma antal sidor som i pdf:en oavsett..)

Nu tycker jag allt att ni får vänta med att bläddra vidare tills ni fått iväg alla exemplar! ;)

PS. Jag kan personligen tänka mig att få boxen och spelledarskärmen separat levererade om det skulle bli försening av den senare som gör att en påskleverans blir hotad! Självklart mot två separata porton (tror att jag i eget fall redan råkat betala porto per beställning dock! :) Sätt inte dubbelt porto isf, köp kaffe ist!)

Slänger ni upp en blänkare om detta scenario skulle komma att bli aktuellt?
+1 !
Kan tänka mig att betala porto separat för spelledarskärmen för senare leverans, bara jag får boxen snarast! :lol:
 
User avatar
Carrot
Posts: 259
Joined: Fri 23 Nov 2012, 11:44

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 13:24

Jag kan tänka mig att komma och hämta mitt spel av er! 8-)
 
User avatar
Rymdhamster
Posts: 297
Joined: Sat 11 Jan 2014, 16:40

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 13:27

Som någon som inte beställt spelledarskärmen kan jag också tänka mig att få spelet i en separat försändelse och betala portot för SL-skärmen separat.

Och om spelen ändå ligger i Stockholm just nu tittar jag gärna förbi och plockar upp mitt ex personligen så kan ni köpa fika för den fraktpengen.
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 13:56

Halloj,

Vi hör vad ni säger och återkommer med ett svar inom kort. :)
Fria Ligan
 
User avatar
Krönikören
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 13:58

Jag tycker inte att man ska få komma och hämta sin box personligen om man inte samtidigt ställer sig till förfogande i minst en timma för att hjälpa till att packa de spel som ska till Göteborg! ;)
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 14:28

Ok!

Vi har diskuterat saken i Ligan och kommit fram till att ni som vill kan komma och hämta ert exemplar personligen kan göra det i morgon tisdag 8/4, mellan kl 19 och 22. Adressen är Borgargatan 2 vid Hornstull i Stockholm. Det är den röda dörren på hörnet där det står "Fight Club" på regeln. En trappa ner och sen rakt fram.

Mejla innan till info@frialigan.se, så att vi kan förbereda era beställningar. Vid oklarhet, ring eller sms:a till 0766-265030.

Vi inser att detta är lite orättvist mot er som bor på annan ort - men tänk på att vi får mindre att packa, så alla tjänar på det i slutändan! Och ni som kommer förbi får gärna packa några spel om ni vill. :)
Fria Ligan
 
TheSpaceMan
Topic Author
Posts: 408
Joined: Tue 07 Feb 2012, 19:04

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 15:16

Får lämna min tilltro till posten, då jag inte vill vänta 2 1/2 timme på att ta tåget en timme hemåt. ^^
 
Pixiestyx
Posts: 8
Joined: Sun 02 Mar 2014, 15:01

Re: Unboxing filmen på facebook.

Mon 07 Apr 2014, 17:53

Får lämna min tilltro till posten, då jag inte vill vänta 2 1/2 timme på att ta tåget en timme hemåt. ^^
Men tänk att det är en hel timme du kan sitta på tåget och sniffa rollspelsböcker!

Följdfråga till hämtautibunkern-erbjudandet: Kan man få den signerad om man gör så? :>

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests