ThemVSyou

Hade inge direkt intresse, men

Sat 08 Mar 2014, 01:14

Som titeln antyder kan inte säga att jag hade något direkt intresse av det nya Mutant mest är det väl för jag hade inge riktigt intresse i det gamla heller även om det va ett av dem bättre svenska på den tiden.

Men så läste jag artikeln som va i det senaste Fenix numret Nummer 1/2014 och jag antar själv att det är bristen på intresse som har gjort att jag inte har letat mer info men artikeln täcker en stor del om vad spelet är och hur det är tänkt och jag måste säga att mitt intresse blev petat på så mycket att jag har börjat fundera på att köpa det om inge annat så bara för att få se vad det nya är för något och dessutom börjat tänka på hur staden där jag bor i som är Västerås skulle se ut efter katastrofen

En sak jag undrar dock finns det något mer exakt datum om när spelet släpps grundbox och allt för just nu ser jag bara april 2014 och om det skulle sammanfalla med releasen utav Boken Vredesverk av Herr Granström så kan jag säga att April kommer bli en riktigt bra månad

Tomas
Site Admin

Re: Hade inge direkt intresse, men

Sat 08 Mar 2014, 08:13

Hej!

Planen är att släppa spelet på Gothcon i påsk, alltså 17 april eller vad det blir. Förhoppningsvis kan vi skicka ut spelen till förbeställare just före påsk. Releasen är inte samordnad med Vredesverk - men jag håller verkligen med om att april ser ut att bli en härlig månad. :)

PS. Du vet väl att du får hela spelet som PDF nu direkt om du förbeställer i vår webshop?
Fria Ligan

776

Sat 08 Mar 2014, 20:13

Västerås är även min zonkarta....

ThemVSyou

Mon 10 Mar 2014, 13:28

Västerås är även min zonkarta....
Coolt
GZIP: Off