Moderator: Brior

ThemVSyou

Tricilve Lojalisternas Tid

Sat 22 Jun 2013, 21:21

I samma anda som med Tramenze så tyckte jag det kunde passa med en tråd till Lojalisternas Tid

Tillägg av Brior: Hela denna tråd är förstås belagd med *** SPOILER-varning ***

brynolf

Re: Tricilve Lojalisternas Tid

Sat 17 Aug 2013, 11:55

Hurra för en strålande inspirerande modul. Det enda jag kan klaga på i euforin är att koden i peruken var alldeles för simpel och nog kan betraktas som en vredesverks-spoiler. Eller är det en bluff, tänkt att uppfattas så? Vem vet... ;)

Brior

Sat 17 Aug 2013, 12:05

Hurra för en strålande inspirerande modul. Det enda jag kan klaga på i euforin är att koden i peruken var alldeles för simpel och nog kan betraktas som en vredesverks-spoiler. Eller är det en bluff, tänkt att uppfattas så? Vem vet... ;)
Koden slängdes mest in i efterhand vad jag minns och behövs egentligen inte. Alternativt kan den försvåras och anpassas till valfri person. Kul att du gillar modulen i övrigt!

Edit: Egentligen är det heller ingen spoiler eftersom förrädaren avslöjas redan i Slaktare små - på sidan 591 närmare bestämt. Jag kan för övrigt lugna dig med att personens identitet inte är någon stor sak i Vredesverk. Då hade jag vakat över hemligheten.

Tomas
Site Admin

Sat 17 Aug 2013, 12:10

Precis - namnet i peruken är oviktigt för scenariot i sig, men vi tyckte att spelarna efter allt besvär borde få nån lön för mödan. :)
Om det verkligen är den sanna förrädarens namn som avslöjas? Well, den som lever får se...
Fria Ligan
GZIP: Off