Mariner
Topic Author
Posts: 1
Joined: Tue 24 Nov 2020, 17:10

Mutant UA

Tue 24 Nov 2020, 17:20

Hej!
Jag är en gammal rollspelare från då det begav sig på 80-90 talet med DoD & Nya Mutant sedan har boxarna legat undanstoppade på hyllan genom åren & så hittades dom för ett par år sedan & har kompletterats osv. & Så även med Mutant UA
Och det är egentligen det som mitt inlägg gäller & då ang. att Mutan UA's bokdelar har ju börjat ges ut i nyutgåvor vilket är glädjande såklart men inte alla verkar det som!?..

Jag hade ju gärna sett att delen Göborg hade kommit ut i en nyutgåva, men även resterande också såklart!.

Finns det planer på detta?.
 
User avatar
Rymdhamster
Posts: 297
Joined: Sat 11 Jan 2014, 16:40

Re: Mutant UA

Thu 26 Nov 2020, 00:27

Ja, jag hade gärna kompleterat min uppsättning men Ulvriketböckerna, utan att betala en arm och ett ben.

Men jag gissar på att det i alla fall delvis har med försäljningsiffrorna att göra. Vet inte om MUA säljer tillräckligt mycket för att motivera fler investeringar.
 
Velocipeden
Posts: 7
Joined: Tue 22 Dec 2020, 22:41

Re: Mutant UA

Fri 29 Jan 2021, 01:01

det är ju i stort sett inte mycket jobb mer än att skicka filerna till tryckeriet som måste göras så några högre arbetskostnader lär det ju inte bli. så länge de säljer de exemplaren de trycker upp så bör dom ju enbart gå pluss kan man tänka sig. skulle också gärna köpt alla eventuella nysläpp av MUA böckerna. Men Men! återstår väl att se!
 
Pådrift?
Posts: 13
Joined: Wed 10 Feb 2021, 17:21

Re: Mutant UA

Wed 10 Feb 2021, 17:38

Hade också varit väldigt intresserad av detta. Kickstarter? En samlingsbok? Om så bara att betala för en pdf...
 
ChrilleT
Posts: 145
Joined: Tue 04 Oct 2011, 20:04
Location: Karlskrona

Re: Mutant UA

Sun 02 May 2021, 07:37

Fick svar på en fråga i en Q&A av Tomas Härenstam om det fanns planer för ett nytryck av resterande böcker från MUA svaret blev de har inga planer för det för tillfället och att deras huvudfokus kommer vara Mutant år Noll och inte att trycka äldre utgåvor men man ska aldrig säga aldrig. Smög även in frågan för ett tag sedan till Mattias Johnsson Haake i en Q&A och han hänvisade till Tomas men la till att det enda han ville inte skulle tryckas igen var Vid Regnbågens Slut som var limiterad och det har jag full förståelse för. Tycker dock inte det skulle vara fel att ge ut Vid Regnbågens Slut som PDF.
 
Dolitar
Posts: 12
Joined: Wed 12 Aug 2020, 14:00

Re: Mutant UA

Sun 23 May 2021, 23:14

Åå ja en kickstart hade jag lätt betalat för att det ska gå på tryck igen :)
 
Skrotnisse
Posts: 9
Joined: Wed 13 Dec 2017, 09:45

Re: Mutant UA

Tue 07 Nov 2023, 15:42

vill bara flika in att jag skulle gärna också kompletera min samling , skule lätt betala en kickstarter

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest