soulreaper

Mutant: UA böckernas värde?

Mon 07 Jan 2013, 11:00

Jag fick precis ett mycket otäckt samtal ifrån verkstaden där min bil befinner sig och insåg snabbt och lätt att smidigaste finansieringssättet för att inte behöva leva på linser och potatis i ett halvår var att sälja av lite av de prylar jag har hemma. Jag är oerhört fäst vid min M:UA samling och vill egentligen inte göra mig av med den men tänkte att det kanske finns lite värde i den och således bör jag iaf överväga ett sälj.

Följande böcker är i min ägo (än så länge):
Regelboken Reviderade utgåvan
Zoonernas Zoologi
Spelarboken
Vid Regnbågens Slut
Pirit -DIK
Nordholmia: KT
Hindenburg: MÄ
Göborg: EK
Ulvriket: DLM
Ulvriket: DEK
Kalabaliken i Karle
Österhavets Otämjda Riken
Spelledarskärmen med Hotel Hote
Kalabaliken I Karle

Som ni kan se är det en relativt komplett uppsättning jag har (saknar spelarhäftena löst och gamla regelboken)

Alla böcker är i Ok - Bra skick har förvarats hos en icke-rökare icke-djurägare.
Så vad tror ni att man kan inbringa på Tradera? Ska man sälja allt på en gång eller ska man dela upp det?
Tror inte att jag är villig att släppa ifrån mig böckerna för mindre än 5000 men det beror lite på hur mycket jag kan få för annat skräp då det här är böcker jag gärna vill ha kvar.

Sakara

Re: Mutant: UA böckernas värde?

Mon 07 Jan 2013, 15:50

Zoonernas Zoologi
Spelarboken
Vid Regnbågens Slut 800:- på tradera
Pirit -DIK 1600:- på tradera
Nordholmia: KT harsett den gå för 2000:- på tradera
Hindenburg: MÄ
Göborg: EK
Ulvriket: DLM 2500:- på en lokal auktion
Ulvriket: DEK
Kalabaliken i Karle
Österhavets Otämjda Riken
Spelledarskärmen med Hotel Hote 500:- på tradera
Kalabaliken I Karle

Resten är lite svårare då det fortfarande finns exemplar av dem ute. Vad du SKA göra är att klla tradera och blocket. MUA böckerna går för mycket ifall de är i bra skick. Skulle ärna köpt av dig vissa saker men är pank =)

laserape

Re: Mutant: UA böckernas värde?

Fri 25 Jan 2013, 11:33

Hej jag är intreserad i att köpa nåra böker av dig.
jag kan bli nåd här:
0705391341
Salmiak_balken_666@hotmail.com

MVH Mathias
GZIP: Off