Karrgoot

Matrial till Mutant undergångens arvtagare sökes?

Thu 11 Apr 2019, 13:00

Hej, min namn är Mathias. Jag är en sökare efter svunen information. Jag letar efter information, äventyr och annat material som är släppt till mutant undergångens arvtagare, eller hmma skapade guldklimpar.

Vad jag söker specifikt just nu är, men jag tar all hjälp jag kan få dag på, jag tar vad som hälst folk vill dela med sig till mig.

De bågnande bukarnas natt var ett Uppcon äventyr, vet inte vilket år det är ifrån, förutom att det är inte samma Uppcon som är i dag.
Heliografstation 44 svarar ej, ett SSK äventyr, har ingen aning om vilket år det är ifrån.
Muskö Zonmara ett BSK äventyr 2005, författare Carl Älgeskog Carlsson.
Det förlorade Paradiset ett BSK äventyr 2004 eller 2006
Vredens Druvklot till BSK/Borcon 2003
Ön ett äventyr Sävcon VII

Vet du någonting on Mutanten med monofilamentpiskan? Jag har äventyret men det skulle komma mer till det man det kom inte, av vad jag kan få reda på.

Jag letar även efter exemplar av fanzinet Den Fjättrade Gåsen 1-4 samt nättilägg som släpptes till tidningen spesefikt DFG8-Fronten.pdf är intresent. Har varit i kontakt med Peter Lexelius och det var en dead end. Mycket försvan i en flytt.

Och fanzinet Traffaut, det enda jag vet är att Hans Stenström var Redaktör med epost hans@traffaut.cjb.net som inte fungerar.

Om du vet om någon som har sparat något från gammla Järnringens låsta SL forum "Biobunkern" så vore jag taksam.

Hur får man tag i Carl Älgeskog Carlsson.

Med vänlig hälsning Mathias Stenman

salmiak_balken_666@hotmail.com
Jä äh odödig!
GZIP: Off