titanen
Topic Author
Posts: 6
Joined: Wed 14 Mar 2018, 00:30

Söker spelare eller grupp runt Nyköping

Wed 06 Feb 2019, 18:10

Hej!
Jag söker en grupp eller 4 spelare.
Jag är 30 år och bor i Nyköping.
Jag söker nu en grupp som spelar Mutant: År Noll, Genlab Alfa och Maskinrum samtidigt, men kan spela en av dom separat med.
Med andra ord att jag som spelare kan skapa mig en karaktär ur vilken som och spela ihop med andra ur vilken som med såklart.

Samma gäller när jag söker spelare, du som vill vara med å spela får skapa din en karaktär ut vilken av dom som helst.
Speldag eller liknande kommer vi fram till gemensamt men jag siktar väl på ett möte i månaden.

Hoppas det finns en grupp jag kan hoppa in i eller att det finns spelare som vill vara med och skapa en rolig historia och spännande äventyr ihop med mig som SL.
 
BrotherB
Posts: 230
Joined: Thu 11 Oct 2018, 09:10
Location: Norrköping

Re: Söker spelare eller grupp runt Nyköping

Wed 06 Feb 2019, 18:15

Tjabba, är en schysst kille på 27år. Bor i Norrköping fast kan tänka mig åka buss/tåg till Nyköping en gång i månaden är gärna med som spelare. Spelar gärna lördagar/söndagar då jag har jobb och småbarn.
Nothing lasts, but nothing is lost.
 
titanen
Topic Author
Posts: 6
Joined: Wed 14 Mar 2018, 00:30

Re: Söker spelare eller grupp runt Nyköping

Wed 06 Feb 2019, 18:19

Tja, Låter kanon då har vi en spelare att börja med, 3 kvar att hitta :D 
Och även jag har barn så helger är bäst för mig med.
 
BrotherB
Posts: 230
Joined: Thu 11 Oct 2018, 09:10
Location: Norrköping

Re: Söker spelare eller grupp runt Nyköping

Wed 06 Feb 2019, 19:42

Du menar inte kampanjerna ur genlab alfa / maskinarium va? Kör gärna i zonen år noll.
Nothing lasts, but nothing is lost.
 
titanen
Topic Author
Posts: 6
Joined: Wed 14 Mar 2018, 00:30

Re: Söker spelare eller grupp runt Nyköping

Wed 06 Feb 2019, 22:22

Nej det är inget ut kampanjerna från dom utan det är helt i zonen, men om du vill så kan vi köra ett kort spel på Discord om du vill bli varm med din karaktär som vi då skapar ihop på nätet.
Den behöver då inte vara en karaktär som du spelar med IRL sedan.
 
BrotherB
Posts: 230
Joined: Thu 11 Oct 2018, 09:10
Location: Norrköping

Re: Söker spelare eller grupp runt Nyköping

Thu 07 Feb 2019, 07:54

Discord vad är det? Har nydligen varit spelledare för flykten från paradiset. Har en RP som jag använt som SLP genom den kampanjen. Kommer nog använda den, om jag förstår mig på Discord kan vi provspela :D
Nothing lasts, but nothing is lost.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests