Snabelskorna
Topic Author

Problem med meddelanden

Tue 21 Jul 2020, 12:04

Halloj!

Alla meddelanden jag försöker skicka här på forumet fastnar i Utkorgen och går inte iväg. Är det någon inställning som är fel är ligger det en bugg begraven?
"Men slå tärningen då för fan!"

Fenhorn
Moderator

Re: Problem med meddelanden

Tue 21 Jul 2020, 12:08

Meddelanden i utkorgen betyder att mottagaren inte har kollat sina meddelanden.

Kan ju testa att skicka ett PM till en person som du vet är på plats och också kollar sina PM.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore

Snabelskorna
Topic Author

Tue 21 Jul 2020, 12:11

Meddelanden i utkorgen betyder att mottagaren inte har kollat sina meddelanden.
Då förstår jag! Då har jag skickat en helsikes massa meddelanden till några av ligisterna nu. Hoppas de inte rapporterar mig för spam :)
"Men slå tärningen då för fan!"

Famen1953

Thu 24 Sep 2020, 16:53

Halloj!

Alla meddelanden jag försöker skicka här på forumet fastnar i Utkorgen och går inte iväg. Är det någon inställning som är fel är ligger det en bugg begraven?

Fin dag! Nu har jag samma problem, kanske är problemet att jag är nybörjare och inte har fått reda på hur man använder allt än, men det verkar för mig att jag gör allt rätt och meddelandena förblir i utkorgen. Hur löste du detta problem?

https://www.rabato.com/se/blomsterlandet
Last edited by Famen1953 on Fri 25 Sep 2020, 12:34, edited 3 times in total.

Fenhorn
Moderator

Thu 24 Sep 2020, 17:06

Halloj!

Fin dag! Nu har jag samma problem, kanske är problemet att jag är nybörjare och inte har fått reda på hur man använder allt än, men det verkar för mig att jag gör allt rätt och meddelandena förblir i utkorgen. Hur löste du detta problem?

Mottagaren måste kolla sina meddelanden. Så de personerna du har skickat till har inte kollat deras meddelanden. Om du tror att något är vajsing så prova att skicka ett PM till en person du vet kollar sina meddelanden.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore