.113
Topic Author
Posts: 30
Joined: Wed 26 Sep 2018, 08:27

Re: Mutant år noll, förtydligande

Thu 27 Sep 2018, 14:14

Visste du när det är tänkt att trycka tärningar igen, om alls?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4895
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Mutant år noll, förtydligande

Thu 27 Sep 2018, 14:17

Det kommer nya tärningar, med ny cool design! Det tar en stund att tillverka dem bara. :)
Fria Ligan
 
.113
Topic Author
Posts: 30
Joined: Wed 26 Sep 2018, 08:27

Re: Mutant år noll, förtydligande

Thu 27 Sep 2018, 14:25

Ooh det låter spännande, funkar det att paxa dem nu då ;)

Nä men ska hålla ögonen öppna för det, vi kommer antagligen köra igenom hela produktlinjen tillslut så man måste ju ha rätt tärningar
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4895
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Mutant år noll, förtydligande

Thu 27 Sep 2018, 14:27

Härligt!
Fria Ligan
 
.113
Topic Author
Posts: 30
Joined: Wed 26 Sep 2018, 08:27

Re: Mutant år noll, förtydligande

Thu 27 Sep 2018, 14:29

Har för övrigt kört igenom spelet om morwhayle med ungarna också, riktigt kul!

Tack för bra spel
 
.113
Topic Author
Posts: 30
Joined: Wed 26 Sep 2018, 08:27

Re: Mutant år noll, förtydligande

Thu 27 Sep 2018, 16:47

Vore ju trevligt om det hinner skickas innan helgen också så det inte tar fleeeera dagar extra
 
.113
Topic Author
Posts: 30
Joined: Wed 26 Sep 2018, 08:27

Re: Mutant år noll, förtydligande

Thu 27 Sep 2018, 21:14

Nu har det alltså snart gått 2 dagar utan att supporten ens svarat, och jag antar att min beställning är pausad så jag dessutom får regelboken senare? Det känns ju inte helbra att ha och göra med er support just nu, eller jag har iofs inte ens börjat ha att göra med den.

Ett litet "jag ska kolla på hur vi kan fixa detta, återkommer senare" hade ju varit fint så man iaf vet att mailet ens är läst.
 
.113
Topic Author
Posts: 30
Joined: Wed 26 Sep 2018, 08:27

Re: Mutant år noll, förtydligande

Fri 28 Sep 2018, 14:52

Alltså nu har jag fortfarande inte hört något från supporten, 17 - 18 timmar sen förra meddelandet. Eftersom det är fredag så lär jag väl inte få höra nått i helgen heller och ni har inte skickat första boken än...

Tålamodet börjar ta slut, ok om det sagts från början att det kan ta några dagar eller att ni är upptagna med nått och ska fixa det eller whatever men det började med att jag skulle höra av mig till support så snabbt som möjligt för 3 dagar sedan och sen har jag fått höra att det inte ska dröja innan de hör av sig... Nu har det dröjt ganska länge, jag vet fortfarande inte om det var tänkt jag skulle köpa via hemsidan eller få någon annan länk eller vad, eller ens hört eller fått bekräftat att nån ens läst mitt meddelande.

Det enda som verkar hända är att regelboken är pausad så att istället för att den kunde dyka upp idag eller möjligen senast måndag, så är den inte ens skickad..

Vad händer egentligen :/
 
User avatar
Henke
Posts: 1639
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

Re: Mutant år noll, förtydligande

Fri 28 Sep 2018, 20:36

Alltså nu har jag fortfarande inte hört något från supporten, 17 - 18 timmar sen förra meddelandet. Eftersom det är fredag så lär jag väl inte få höra nått i helgen heller och ni har inte skickat första boken än...

Tålamodet börjar ta slut, ok om det sagts från början att det kan ta några dagar eller att ni är upptagna med nått och ska fixa det eller whatever men det började med att jag skulle höra av mig till support så snabbt som möjligt för 3 dagar sedan och sen har jag fått höra att det inte ska dröja innan de hör av sig... Nu har det dröjt ganska länge, jag vet fortfarande inte om det var tänkt jag skulle köpa via hemsidan eller få någon annan länk eller vad, eller ens hört eller fått bekräftat att nån ens läst mitt meddelande.

Det enda som verkar hända är att regelboken är pausad så att istället för att den kunde dyka upp idag eller möjligen senast måndag, så är den inte ens skickad..

Vad händer egentligen :/
Förstår frustrationen, men om du inte visste det så är det bokmässa i Göteborg i helgen där Fria Ligan deltar. Tänker att det kan vara anledningen att konversationen blir lite sporadisk. I övrigt kan jag lätt säga att det aldrig varit någon rollspelsproducent dom gett mig mer spel för pengarna eller varit mer ödmjuk och schysst än Fria Ligan, så här lär det enbart handla om otur.
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte
 
.113
Topic Author
Posts: 30
Joined: Wed 26 Sep 2018, 08:27

Re: Mutant år noll, förtydligande

Fri 28 Sep 2018, 20:49

Ja det förklarar ju en hel del! :) eftersom jag bor långt i norr hade jag ingen aning, men det hade ju varit bra att nämna då hade jag aldrig ens funderat

Bara invänta det då :)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests