Dordion
Topic Author
Posts: 2
Joined: Tue 13 Oct 2015, 22:49

Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Mon 26 Oct 2015, 16:29

Hej fick precis ett nytt meddelande från Kickstarter att jag ska ta surveyen, men ni har ju redan skicat att den är "trasig". Jag vill bara meddela att den fortfarande är trasig och man bara kan välja en addon , även om man vill ha fler.

Mvh Dordion.
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4429
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Mon 26 Oct 2015, 16:53

Kanske är dags att fixa detta snart. Antingen så går det att fixa och bör det inte vara så avancerat, eller så går det inte att fixa och då får man göra det på annat sätt.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
User avatar
Krönikören
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Mon 26 Oct 2015, 22:06

Jag läste på lite och det verkar som att man bara kan skicka en Survey.. Osäker på om man kan ändra den efter att den skickats dock. Gissar att Fria ligan har ett "support case" med Kickstarter teamet för att reda ut det och att de i annat fall löser det genom en extern poll/survey-tjänst. Gott om tid på sig har de, finns massor av bra lösningar för att få det rätt, riktigt och smidigt löst! :)
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Mon 26 Oct 2015, 23:20

Hej!

Som sagt i dagens update så jobbar vi på att lösa det. Vi har ett support case hos Kickstarter och inväntar just nu deras svar. Om inte de kan lösa det så finns det andra lösningar. Hursom påverkar det inte utskicken av addons alls - de kommer att börja i december. Till dess kommer detta att vara löst. :)
Fria Ligan
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4429
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Wed 28 Oct 2015, 17:04

Och nyss så kom en "FINAL REMINDER" om den där survey. Hmm.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
Ifrit
Posts: 52
Joined: Sat 16 Apr 2011, 01:57

Re: Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Wed 28 Oct 2015, 17:06

Tänkte precis fråga. Kan vi ignorera den?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Wed 28 Oct 2015, 17:08

Och nyss så kom en "FINAL REMINDER" om den där survey. Hmm.
Det är Kickstarter som automatiskt skickar ut dessa reminders, det är tyvärr inget som vi kan påverka. Ignorera dessa påminnelser - det som vi skrev i vår senaste update gäller - vänta tills vi har rett ut situationen, och kommer med mer info. Återigen, vi ber om ursäkt för strulet kring surveyn. Vi hoppas att ni kan förlåta oss! :)
Fria Ligan
 
Ifrit
Posts: 52
Joined: Sat 16 Apr 2011, 01:57

Re: Reminder! Fill out a survey to get your reward.

Wed 28 Oct 2015, 17:13

Bonusfråga; jag missade helt att man skulle lägga till 50kr för frakt av addons. Vet att det inte går att lägga till i efterhand på kickstarter men kan man lösa det på något annat sätt?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests