Lubricus
Topic Author

Mislykket postleveranse

Tue 14 Apr 2015, 17:31

Postforsendelsen med Paradispaketet kom aldri fram til meg, og er tydeligvis blitt kansellert av Posten. Det ser ut til at dere ikke hadde md hele adressen min på pakken. Hva kommer nå til å skje med pakken min? Jeg trenger mutantene mine! :(

Tomas
Site Admin

Re: Mislykket postleveranse

Tue 14 Apr 2015, 22:14

Postforsendelsen med Paradispaketet kom aldri fram til meg, og er tydeligvis blitt kansellert av Posten. Det ser ut til at dere ikke hadde md hele adressen min på pakken. Hva kommer nå til å skje med pakken min? Jeg trenger mutantene mine! :(
Ajdå! Mejla oss så löser vi det!
Fria Ligan

Lubricus
Topic Author

Thu 16 Apr 2015, 13:08

Takk igjen for god hjelp, Tomas! Bøkene har fått æresplassen i bokhylla - de er jo fantastiske! :D

Klaatu

Sun 07 Jun 2015, 13:42

Att skicka paket till Norge (som jag antar detta gäller) är ett mindre helvete enligt min chef. Han har försökt skicka en X-box i flera månader och jag har då ännu inte hört att det kommit fram. Vad är det för fel med Norge? Alla andra länder har ju löst postproblematiken för över 100 år sedan. :twisted:
Image

Lubricus
Topic Author

Mon 08 Jun 2015, 07:34

Norge hadde en gang et veldig godt postsystem, men det har falt i den samme fella som mye annet i samfunnet - nå skal postvesenet "lønne seg". Dermed er kvaliteten stadig synkende. Men det skal sies at det vanligvis ikke er så store problemer med å få pakker tilsendt fra utlandet - kanskje noe av problemet ligger i kommunikasjonen mellom Norge og Sverige? Irriterende er det i alle fall.

Peter

Mon 08 Jun 2015, 17:54

Norge hadde en gang et veldig godt postsystem, men det har falt i den samme fella som mye annet i samfunnet - nå skal postvesenet "lønne seg". Dermed er kvaliteten stadig synkende. Men det skal sies at det vanligvis ikke er så store problemer med å få pakker tilsendt fra utlandet - kanskje noe av problemet ligger i kommunikasjonen mellom Norge og Sverige? Irriterende er det i alle fall.
Eller i kommunikationen från Sverige ! Det är inte bara Norge som har haft sådana postväsen-reformer, om man säger så
Check out my BoL heroic migration period hack - Barbarians of the Dark Ages
Kolla mitt ny-klassika BRP-derivat - Monster och Människor