KimKhan

Angående Year Zero och framtida översättningar

Mon 02 Mar 2015, 22:06

Jo, tanken slog mig sekunderna innan jag skulle förbeställa Paradispaketet att jag ska faktiskt flytta till Kanada inom ett år om vad Fria Ligan vet konkret om framtida översättningar av existerande kompendium eller böcker till Mutant: Year Zero?

Frågan rör nog inte bara mig men jag blev mer än bara lite nyfiken på vad som är schemalagt eller om det ens finns någon översättningar schemalagt. Vad kan Ni dela med Er till oss egentligen om hur - och kanske när - Year Zero kommer att få mer material än själva grundboken?
När inga ungar längre finns är allting slut.
vad är det då för mening om man står ut?
Visst har det blivit kaos i tidens lopp,
men så länge det finns ungar så finns det hopp.

Tomas
Site Admin

Re: Angående Year Zero och framtida översättningar

Mon 02 Mar 2015, 22:54

Om allt går som vi önskar kommer vi att översätta i stort sett allt svenskt År Noll-material till engelska. Det första Zonkompendiet är redan översatt och kommer snart att layoutas. Jag hoppas att vi sedan kan påbörja en översättning av Genlab Alfa, men det finns inget fast beslut på det än. Vi tar ett steg i taget tillsammans med Modiphius. :)
Fria Ligan

KimKhan

Mon 02 Mar 2015, 23:19

Om allt går som vi önskar kommer vi att översätta i stort sett allt svenskt År Noll-material till engelska. Det första Zonkompendiet är redan översatt och kommer snart att layoutas. Jag hoppas att vi sedan kan påbörja en översättning av Genlab Alfa, men det finns inget fast beslut på det än. Vi tar ett steg i taget tillsammans med Modiphius. :)
Image

Och tack för ett snabbt svar!!
När inga ungar längre finns är allting slut.
vad är det då för mening om man står ut?
Visst har det blivit kaos i tidens lopp,
men så länge det finns ungar så finns det hopp.

Tomas
Site Admin

Mon 02 Mar 2015, 23:50

:D
Fria Ligan
GZIP: Off