User avatar
VonRijn
Topic Author
Posts: 40
Joined: Sat 01 Mar 2014, 18:22

Svensk utgåva?

Thu 29 Jul 2021, 09:40

Hej alla. Hur ser planerna för den svenska, fysiska utgåvan egentligen ut? När kan hårt prövade konsumenter förvänta sig att se den i sin lokala leksaksbutik/onlineshop? Engelska i all ära, men för mig är en svensk utgåva dessvärre något av en dealbreaker - i synnerhet när utgivaren är ett svenskt företag med säte i landets huvudstad.
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4438
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Svensk utgåva?

Thu 29 Jul 2021, 09:55

Nu kanske inte FL är ett förlag som slår världsrekord i kommunikation men de vibbar jag har fått så här långt är att det inte kommer att ske.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
User avatar
VonRijn
Topic Author
Posts: 40
Joined: Sat 01 Mar 2014, 18:22

Re: Svensk utgåva?

Sun 01 Aug 2021, 15:24

Nu kanske inte FL är ett förlag som slår världsrekord i kommunikation men de vibbar jag har fått så här långt är att det inte kommer att ske.
Dessvärre verkar det som att du har rätt. När företaget var nytt var medarbetarna aktiva i forumtrådarna och besvarade både frågor och gav feedback, men det tycks tyvärr ha blivit allt mer sällsynt förekommande. Angående en svensk utgåva av Twilight: 2000 - vad är det för slags känsla som du fått?
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4438
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Svensk utgåva?

Sun 01 Aug 2021, 21:54

Nu kanske inte FL är ett förlag som slår världsrekord i kommunikation men de vibbar jag har fått så här långt är att det inte kommer att ske.
Dessvärre verkar det som att du har rätt. När företaget var nytt var medarbetarna aktiva i forumtrådarna och besvarade både frågor och gav feedback, men det tycks tyvärr ha blivit allt mer sällsynt förekommande. Angående en svensk utgåva av Twilight: 2000 - vad är det för slags känsla som du fått?
I någon utav YT uppdateringarna så fick dom frågan och då sa Tomas att dom inte har någon som planering nu men att dom heller inte stänger dörren till det. Detta är ett typiskt diplomatiskt svävande nej svar.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
User avatar
VonRijn
Topic Author
Posts: 40
Joined: Sat 01 Mar 2014, 18:22

Re: Svensk utgåva?

Tue 03 Aug 2021, 18:32

I någon utav YT uppdateringarna så fick dom frågan och då sa Tomas att dom inte har någon som planering nu men att dom heller inte stänger dörren till det. Detta är ett typiskt diplomatiskt svävande nej svar.
Jag förstår, och dessvärre måste jag nog också ge dig rätt igen. Uttrycker man sig på det viset har man ofta - i praktiken - sagt nej utan att säga nej. Jag förmodar att du med "YT-uppdateringarna" menar någon intervju på Youtube?
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4438
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Svensk utgåva?

Tue 03 Aug 2021, 18:38

I någon utav YT uppdateringarna så fick dom frågan och då sa Tomas att dom inte har någon som planering nu men att dom heller inte stänger dörren till det. Detta är ett typiskt diplomatiskt svävande nej svar.
Jag förstår, och dessvärre måste jag nog också ge dig rätt igen. Uttrycker man sig på det viset har man ofta - i praktiken - sagt nej utan att säga nej. Jag förmodar att du med "YT-uppdateringarna" menar någon intervju på Youtube?
Yup, de kör en update stream den sista onsdagen varje månad klockan 5 på youtube och i någon utav dom så fick dom frågan.
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
User avatar
VonRijn
Topic Author
Posts: 40
Joined: Sat 01 Mar 2014, 18:22

Re: Svensk utgåva?

Mon 09 Aug 2021, 14:30

Yup, de kör en update stream den sista onsdagen varje månad klockan 5 på youtube och i någon utav dom så fick dom frågan.
Aha. Det var, såvitt jag vet, ett bra tag sedan sedan Fria Ligan slutade (?) med Signaler från zonen. Att man bytt plattform till Youtube var mer än jag kände till. Tack för upplysningen.
 
User avatar
claes
Posts: 8
Joined: Wed 26 Feb 2014, 14:47
Location: Jönköping

Re: Svensk utgåva?

Wed 25 Aug 2021, 09:28

Det finns en svensk version av rollformuläret som är officiell. Alltid något.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests