Kanystrom
Topic Author
Posts: 2
Joined: Fri 15 Apr 2011, 09:25

Svårt att köpa reglerna på Lulu

Fri 15 Apr 2011, 09:30

Hej!

Första gången jag postar här. Det är i likhet med mång andra jag glädjer mig åt Fria Ligans existens. Att ni ska släppa ett brädspel i post-apokalypsens Stockholm ger mig framtidstro!

Print on demand är verkligen framtiden för rollspelsdistribution. Och för att stödja både Fria Ligan och initativet med POD försökte jag beställa Version Noll på Lulu.com, utan att lyckas. Jag kom långt i köpeprocessen, men snubblade på mållinjen och fick följande meddelande: "Invalid variable name: productId". Jag har försökt flera gånger med samma resultat.

Med detta vill jag bara säga att köpa Version Noll på lulu för tillfället verkar vara omöjligt.

Andreas
 
Kanystrom
Topic Author
Posts: 2
Joined: Fri 15 Apr 2011, 09:25

Re: Svårt att köpa reglerna på Lulu

Fri 15 Apr 2011, 09:31

Se där. Nu fick jag ett bekräftelsebrev på att min beställning trots allt har gått igenom. Det verkar som om det möjligen fungerar trots allt. Nu är det bara att vänta ett par veckor på leverans.

Spännande!
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Svårt att köpa reglerna på Lulu

Fri 15 Apr 2011, 09:47

Trevligt! Säg bara till om Lulu strular mer. Räkna dock med att leveransen kan ta några veckor.
Mina erfarenheter av Lulu är ganska goda, men för framtida PoD-tryck kommer vi att använda svenska Publit.
Fria Ligan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests