Cromigon
Posts: 2
Joined: Wed 17 Aug 2016, 15:12

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Wed 30 Jan 2019, 19:36

Jag "råkade" lägga mig på högsta nivån och lägga till nästan lika mycket utöver för att köpa addons..
Har ännu inte berättat slutsumman för min sambo,
Du är medveten om att det här skulle kunna vara ditt sista inlägg på forumet? :-)
Haha, så illa tror jag inte att det blir, kanske en djup suck och lite himlande med ögonen.
"Så länge det är dina pengar du lägger så".  :P

Livsfarligt att släppa en sådan här kickstarter så snart efter lön. :D
 
User avatar
Henke
Posts: 1639
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Wed 30 Jan 2019, 19:50

Jag "råkade" lägga mig på högsta nivån och lägga till nästan lika mycket utöver för att köpa addons..
Har ännu inte berättat slutsumman för min sambo,
Du är medveten om att det här skulle kunna vara ditt sista inlägg på forumet? :-)
Haha, så illa tror jag inte att det blir, kanske en djup suck och lite himlande med ögonen.
"Så länge det är dina pengar du lägger så".  :P

Livsfarligt att släppa en sådan här kickstarter så snart efter lön. :D
Haha delad ekonomi ftw! Har hittills aldrig behövt försvara mina inköp :-)
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte
 
BrotherB
Posts: 230
Joined: Thu 11 Oct 2018, 09:10
Location: Norrköping

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Wed 30 Jan 2019, 20:10

Du är medveten om att det här skulle kunna vara ditt sista inlägg på forumet? :-)
Haha, så illa tror jag inte att det blir, kanske en djup suck och lite himlande med ögonen.
"Så länge det är dina pengar du lägger så".  :P

Livsfarligt att släppa en sådan här kickstarter så snart efter lön. :D
Haha delad ekonomi ftw! Har hittills aldrig behövt försvara mina inköp :-)
Hahahah hade vi haft delad ekonomi hade jag inte fått vara med på kickstarten. xD
Nothing lasts, but nothing is lost.
 
Vajking
Posts: 1
Joined: Tue 29 Jan 2019, 23:38

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Wed 30 Jan 2019, 20:50

Kommer Hindenburg bli steampunk för hela slanten? Eller kommer man behålla den unika fiktionen som gjordes på mitten av 80-talet som var en blandning av 1800-tal, man Max och kalla kriget? 
 
Lirarn
Posts: 22
Joined: Fri 12 Oct 2018, 11:08

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Thu 31 Jan 2019, 10:27

Alla stretch goals upplåsta på mindre än 2 dygn! Inte illa! Nu blir det att lägga vantarna på Gryningens beskyddare. :)
 
User avatar
kjw1
Posts: 132
Joined: Sun 22 May 2011, 05:33

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Thu 31 Jan 2019, 12:48

Halloj!
Apropå stretch #10.
I beskrivningen står att läsa: "(...) Dessutom kommer vi att publicera riktlinjer för att konvertera speldata från MUA till År Noll-systemet..."
Kanon!
@ Ligan:
Undrar bara om ni har planer kring var / hur konverteringsreglerna ska publiceras :-)
[kJw1]
prudentia nostra constatia
 
User avatar
kjw1
Posts: 132
Joined: Sun 22 May 2011, 05:33

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Thu 31 Jan 2019, 13:17

Aha, hittade naturligtvis svaret i Kickstarterkommentarerna. PDF eller dyl :-)

Passar på att applådera Ligans övervägande att "...inte omöjligt att vi kan göra färdiga konverteringar av SLP:s från UA-kampanjen till År Noll-motorn, dock ska de nog inte ligga i Hindenburg-boken då utan i en separat PDF eller dylikt." Det vore naturligtvis väldigt uppskattat! Gör man det som tilläggs PDFer så kan man ju till och med (ev) unna sig att reprisera ev porträtt / illustrationer om man vill...

Bra att konverteringar och dubbelstats i möjligaste mån läggs utanför själva pappersprodukterna för att möjliggöra så mycket "riktigt" innehåll som möjligt.

(Edit, underligt formateringsfel...)
[kJw1]
prudentia nostra constatia
 
User avatar
Måns
Posts: 118
Joined: Mon 11 Apr 2011, 10:21

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Thu 31 Jan 2019, 15:59

Kommer Hindenburg bli steampunk för hela slanten? Eller kommer man behålla den unika fiktionen som gjordes på mitten av 80-talet som var en blandning av 1800-tal, man Max och kalla kriget? 
Det känns som att M:H ligger ganska nära Mutant 2 tycker jag. Men det är ju svårt att veta för oss utomstående. :) 
Kopparhavets hjältar - Välkomna till en ny värld!
 
Byrax
Posts: 1094
Joined: Fri 08 Jan 2016, 10:42
Location: Mythic North

Re: Mutant: Hindenburg (Facebookinlägget)

Wed 13 Feb 2019, 14:28

Skulle FL inte kunna höra med Lars Krantz om att skriva ett "Den Svarta Jorden"-scenario (baserat på plotten eller något liknande) till Hindenburg?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests