User avatar
Snabelskorna
Topic Author
Posts: 37
Joined: Tue 06 Jun 2017, 11:54

Korpens klagan - artefakterna (enbart för SL - SPOILERS)

Tue 15 Jan 2019, 23:42

Hej, gänget!

Jag ska snart börja spelleda Svärdets sång och är ganska sugen på att introducera någon av artefakterna från Korpens klagan relativt tidigt, helt enkelt för att låta vägen mot målet bli otroligt lång, kanske säljer RP någon av rubinerna för att tjäna sig en hacka, vilket gör resan ännu längre. 

Vad jag saknar i kampanjen är förslag på var på äventyrsplatserna alvstenarna kan finnas. Sitter Maligarn instucket i väggen i en glömd gång i Lumragruvorna, ligger det på ett offeraltare i kapellet eller finns det rentutav i Margas ägo? Jag inser att jag nu själv ger svärdet bra möjligheter till placeringar, men jag tror inte att mäster Granström gav exempel på stenarnas placering utan att tänka sig vem som har dem eller var de gömts. 

Är det någon som är igång med kampanjen och har placerat stenarna på bra platser?
"Men slå tärningen då för fan!"
 
Covenant
Posts: 22
Joined: Fri 09 Oct 2015, 23:06

Re: Korpens klagan - artefakterna (enbart för SL - SPOILERS)

Wed 16 Jan 2019, 08:42

Jag styrde in mina spelare i Vädersten och gjorde kungens krona till Stanengist och kommer använda den för driva handlingen och ge pointerns när det behövs. Har dock inte kommit längre än så i kampanjen:)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests