User avatar
Krönikören
Topic Author
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Spelhjälpmedel - slumpgeneratorer (Excel)

Mon 17 Oct 2016, 12:03

@Krönikören Kan man förvänta sig att ditt doc kommer att uppdateras med uppdrag för de gruppkoncepten som fattas, eller blir det till att hacka ihop själv?  :D
Nej, det kommer jag nog inte orka i ärlighetens namn! :) Jag ser inte att vår grupp kommer att vara aktuella för uppdrag ur de övriga gruppkoncepten.
Men om du skapar tabellerna i kolumn/excel-format kan jag lägga till dem i generatorn och ordna med formler etc! :)
Det mödosamma är att plocka data från pdf och redigera till kolumner..
 
Gabba
Posts: 5
Joined: Tue 11 Oct 2016, 15:44

Re: Spelhjälpmedel - slumpgeneratorer (Excel)

Wed 21 Dec 2016, 00:56

Det verkar finnas ett fel i slumpgeneratorn till rymdskrot. "Explosivt skrot"-generatorn pekar på tabellen för "värdefullt skrot" och generatorn för "värdefullt skrot" pekar på nummerkolumnen. Jag lyckades rätta min kopia, men tänkte att du kanske ville veta.

Måste säga att jag uppskattar dessa dokument väldigt mycket. Tack igen!
 
User avatar
Krönikören
Topic Author
Posts: 819
Joined: Sat 01 Mar 2014, 13:43

Re: Spelhjälpmedel - slumpgeneratorer (Excel)

Fri 23 Dec 2016, 01:37

Det verkar finnas ett fel i slumpgeneratorn till rymdskrot. "Explosivt skrot"-generatorn pekar på tabellen för "värdefullt skrot" och generatorn för "värdefullt skrot" pekar på nummerkolumnen. Jag lyckades rätta min kopia, men tänkte att du kanske ville veta.

Måste säga att jag uppskattar dessa dokument väldigt mycket. Tack igen!
Låter som det blivit en miss när jag kopierat formler mellan tabellerna. Ska försöka få tid att rätta i julhelgen!
Tack för att du uppmärksammade detta! :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests