Byrax
Topic Author
Posts: 1093
Joined: Fri 08 Jan 2016, 10:42
Location: Mythic North

DITT NÖDANROP KOPPLAS STRAX – MUTANT ÅR NOLL

Thu 26 Apr 2018, 17:24

Gothcon 2018:  DITT NÖDANROP KOPPLAS STRAX – MUTANT ÅR NOLL

Utanför Elysiums säkra väggar härskar död och förintelse. I världen utanför, den förbjudna zonen, kan ingen människa överleva längre än vad luften i tanken räcker och skyddsdräktens hölje håller. Just där, av alla platser, kraschlandar er svävare. Vad lurar i zonruinerna? Vilket protokoll ska tillämpas? Och viktigast av allt: vems fel är det här? Bräckliga pakter, desperation och paranoia utlovas. Ett överlevnadsscenario baserat på Fria Ligans hyllade rollspel Mutant:År Noll – Elysium expansionen. 

Någon chans att denna släpps separat?
 
User avatar
Henke
Posts: 1639
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

Re: DITT NÖDANROP KOPPLAS STRAX – MUTANT ÅR NOLL

Thu 26 Apr 2018, 19:42

Man kanske kan fråga Oskar som höll i arrangemanget på Gothcon? (oskar.rognas@gmail.com)
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte
 
rognas
Posts: 30
Joined: Wed 28 Nov 2012, 21:10

Re: DITT NÖDANROP KOPPLAS STRAX – MUTANT ÅR NOLL

Thu 04 Jun 2020, 13:42

Hej! Scenarioarrangören här. Lägger upp en länk för scenariot om det är någon som vill läsa igenom. Tänk dock på att det är en ganska abstrakt äventyrsram med massvis av lösa trådar i slutet, så för er som spelade scenariot och letar efter svar lär det bli lite av en besvikelse. Det tar jag med mig till nästa gång jag arrangerar!

Ditt Nödanrop Kopplas Strax

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest