Martin
Posts: 12
Joined: Thu 03 Nov 2016, 17:12

Re: Världsbok: Lintovaffären och andra oktoberländska texter

Thu 03 Nov 2016, 17:37

Hej!

Jag måste bara skriva vilken fantastisk rollspelsbok Oktoberlandet är. Jag kunde i stort sätt inte släppa ifrån mig den förrän den var utläst. Det finns flera saker som gör att den är riktigt bra. Världen känns självklar (mot alla odds), texterna är inspirerande och det finns en humoristisk underton som bara Mutant och Mutant - Undergångens Arvtagare tidigare lyckats med. När det gäller själva systemet är attributsystemet genialt, färdigheterna lagom många att hålla reda på och magin fullkomligt lysande. Det här är det bästa jag läst sedan Undergångens arvtagare, alla kategorier. Introduktionsäventyret känns också mycket bra.

Jag har beställt Lintovaffären och andra oktoberländska texter och ser fram emot att läsa dessa. Jag hoppas också att kampanjen lyckas leverera ett så bra äventyr som rollspelet förtjänar.

Martin
 
Christian
Topic Author
Posts: 39
Joined: Thu 15 Dec 2011, 07:52

Re: Världsbok: Lintovaffären och andra oktoberländska texter

Fri 04 Nov 2016, 19:19

Jätteroligt att du gillar spelet, och jämförelse med M:UA värmer ett gammalt fan som undertecknad! Tack! 

Jag hoppas och tror att du ska gilla både kampanjen och Lintovaffären. Berätta gärna vad du tycker!

Hälsar

Christian
 
Ezping Orm
Posts: 45
Joined: Thu 19 May 2011, 22:09

Re: Världsbok: Lintovaffären och andra oktoberländska texter

Tue 08 Nov 2016, 00:56

Kommer Lintovaffären att säljas på SF-bokhandeln?
 
Christian
Topic Author
Posts: 39
Joined: Thu 15 Dec 2011, 07:52

Re: Världsbok: Lintovaffären och andra oktoberländska texter

Tue 08 Nov 2016, 10:07

Nej, det kommer den inte.

Hälsar

Christian

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests