Youndi
Topic Author
Posts: 30
Joined: Fri 02 May 2014, 17:12

Gratis PDF:er

Wed 03 Feb 2016, 14:24

Jag fick ett så kallat hjärnsläpp och glömde av att vi skulle får Hotell Imperator gratis så jag gick och köpte den. Ingra problem, tryckta böcker är ju lite roligare än PDF ändå. Men upptäkten fick mig att undra när de andra PDF:erna ska komma?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Gratis PDF:er

Wed 03 Feb 2016, 15:05

Hm, nu hänger jag inte riktigt med...

Tänker du på de PDF:er som var stretchgoals i Maskinarium-kampanjen - zonsektorer och noveller? De är inte klara ännu, utan släpps under våren.

Hotell Imperator är dock inte en av dessa PDF:er. Hotell Imperator var stretchgoal i crowdfundingen för Genlab Alfa 2014. Den PDF:en skickades ut för länge sen, måste ha varit i höstas. Har du inte fått din?
Fria Ligan
 
Youndi
Topic Author
Posts: 30
Joined: Fri 02 May 2014, 17:12

Re: Gratis PDF:er

Wed 03 Feb 2016, 15:17

Äh... Jag måste gjort fel någonstans. Trodde H.I. var för Maskinarium. My bad. Men stretchgoals för Maskinarium kommer i vår alltså?

Edit: Måste rullat en etta på snedtändningstabellen. Någon sade något om Hotell Imperator och jag blandade ihop det med Grå Döden (som jag nu ser kommer nästa år). Nu kryper jag ner i min lya och håller tyst. :oops:
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Gratis PDF:er

Wed 03 Feb 2016, 15:22

Äh... Jag måste gjort fel någonstans. Trodde H.I. var för Maskinarium. My bad. Men stretchgoals för Maskinarium kommer i vår alltså?

Edit: Måste rullat en etta på snedtändningstabellen. Någon sade något om Hotell Imperator och jag blandade ihop det med Grå Döden (som jag nu ser kommer nästa år). Nu kryper jag ner i min lya och håller tyst. :oops:
Ingen fara! :)
Fria Ligan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests