User avatar
Messias
Topic Author
Posts: 102
Joined: Fri 17 Jan 2014, 21:01

Nedladdningsbara kartor

Tue 14 Feb 2017, 18:42

Jag inser att Morwhayle har låg prio för Fria Ligan i dagsläget, men jag undrade om ni hade möjlighet att göra världskartan till Morwhayle tillgänglig för nedladdning, den som finns här på hemsidan under "Morwhayles värld" fast i högre upplösning. Och om Fria Ligan sitter på kartan till själva staden Morwhayle hade det också uppskattats otroligt! Typ som Äventyrskarta 1 fast utan alla äventyrsspecifika platser på.
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4895
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Nedladdningsbara kartor

Tue 14 Feb 2017, 18:51

Jag inser att Morwhayle har låg prio för Fria Ligan i dagsläget, men jag undrade om ni hade möjlighet att göra världskartan till Morwhayle tillgänglig för nedladdning, den som finns här på hemsidan under "Morwhayles värld" fast i högre upplösning. Och om Fria Ligan sitter på kartan till själva staden Morwhayle hade det också uppskattats otroligt! Typ som Äventyrskarta 1 fast utan alla äventyrsspecifika platser på.
Hej!
Vi ska se vad vi kan göra!
Fria Ligan
 
User avatar
Messias
Topic Author
Posts: 102
Joined: Fri 17 Jan 2014, 21:01

Re: Nedladdningsbara kartor

Sun 19 Feb 2017, 10:58

Tackar! Ska spelleda Morwhayle över roll20, och det hade ju varit kul om man faktiskt hade kunnat peka ut vart värdshuset Silvergrodan ligger på den stora kartan som det står i boken, och ge dem en känsla för hur landet ser ut runt staden de svurit att skydda!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest